וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "סקודטו? עוד מוקדם מדי לדבר על זה". מיכאילוביץ': "עשינו המון טעויות"

מאמנה של יובנטוס מתמוגג מניצחון קבוצתו על מילאן, אך מודע לדרך הארוכה שקבוצתו עוד צריכה לעשות כדי להגיע לצמרת. מאמן המפסידה לא מתרץ, אך גם רואה שיפור בצד שלו

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה על ריאל מדריד

אמרו עליה שהעונה היא לא תהייה פקטור, אמרו עליה שהפתיחה הרעה שלה פגעה בה, ואמרו בעיקר שהקבוצה שבעה אחרי שלוש אליפויות רצופות. אז אמרו. יובנטוס הראתה אמש (שבת) שהיא עדיין קבוצה חזקה שיכולה להחזיק את היריבה שלה על פחות מ-50% החזקה בכדור, ובעיקר לתסכל אותה, אחרי שבעטה רק פעם אחת למסגרת, שגם היא הגיעה בדקת האחרונה.

הניצחון על מילאן אתמול 0:1 הקפיץ את הגברת הזקנה מעל מילאן, עד למרחק של 6 נקודות בלבד מהצמרת. אחרי איבוד הנקודות של רומא אתמול בבולוניה ועם משחק החוץ של נאפולי בהמשך היום, יש מקום לאופטימיות.

פאולו דיבאלה, יובנטוס, חוגג. AP
שמח על היכולת שלו. פאולו דיבאלה/AP

"השגנו את המטרה שלנו", אמר לאחר המשחק מאמן יובטוס, מסימיליאנו אלגרי. "עדיין מוקדם לדבר על עוד סקודטו, אבל עצם זה שרומא איבדה נקודות זה דבר שעוזר לנו מאוד. ניצחנו קבוצה טובה על ידי הנטרול שלהם. אנחנו תקפנו והם רק שלחו כדורים מכוערים קדימה ובעטו פעם אחת לשער". אני שמח על החוזק שהקבוצה שלי הציגה, זה חשוב להמשך".

כובש שער הניצחון, פאולו דיבאלה: "הניצחון הוא של הקבוצה כולה. עשינו מה שהמאמן ביקש. אני שמח על מה שאני עושה כרגע, השחקנים האחרים עוזרים לי להסתגל. מאמין שאני יכול לעשות אפילו יותר".

המאמן המפסיד, סינישה מיכאילוביץ': "עשינו המון טעויות במהלך המשחק. העליתי את ההרכב הכי התקפי שהיה לי, אבל באופן פרדוקסלי, כמעט ולא תקפנו. אני מרוצה מההגנה, אך נצטרך למצוא יותר פתרונות להתקפה שלנו. אני רואה את השיפור ממשחק למשחק, נמשיך לעבוד קשה. מ'באיה (ניאנג) עשה מה שצריך בעזרה להגנה, אבל הוא יצטרך לעשות יותר בהתקפה. הוא יחזור לכושר ואני בטוח שהוא יהיה חד יותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully