וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "בסופו של דבר ההשפעה של הזעזוע חולפת"

22.11.2015 / 10:34

קפטן הפועל תל אביב מאוכזב מההפסד לבני הרצליה. במועדון קיים חשש כי הדרייב אין לא יהיה מלא במשחקים נגד ירושלים וחולון. תום מעיין פרק את האצבע בהרצליה, זליקוביץ': "מי שיש לו חששות, לא צריך להיות במקצוע הזה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסדה החמישי בשמונה משחקים מתחילת העונה כשנוצחה 70:68 בהרצליה. הקבוצה של שרון אברהמי נכנסה לרבע האחרון ביתרון 7 נקודות, אך לא השכילה לקלוע ולו נקודה אחת במשך 5 דקות, וראתה את יריבתה יוצרת פער אותו לא הצליחה לסגור. במועדון קיבלו את ההפסד בצורה קשה, שכן המשחק סומן כאחד החשובים מתחילת העונה, בייחוד לאור העובדה שהאדומים ישחקו כעת ארבעה משחקי בית רצופים, וקיים חשש כי במשחקים נגד הפועל ירושלים, הפועל חולון ועירוני נס ציונה, היכל הדרייב אין לא יהיה מלא.

"היה משחק צמוד. כשאתה מגיע אליו ככה לפעמים זה הולך איתך, לפעמים לא", סיכם הקפטן מתן נאור, "לא הפסדנו את המשחק על השריקה. נקווה שנלמד מזה. אין לי תשובה לכמה זמן נוכל להמשיך בלי רביב. אנחנו צריכים להשלים על חסרים שקיימים. רמת ההשתדלות אנחנו שמים את עצמנו על המגרש. היו כמה סיטואציות להקריב פאולים ולמנוע סל שלא היינו שם חכמים. כשיש זעזוע וחילוף מאמנים יש השפעה, אבל בסופו של דבר היא חולפת אם לא מתחזקים אותה ולא דואגים לדברים. אני יכול להגיד בשבחו של שרון שהוא מתעסק בדברים החשובים ומנסה לשמור על הרוח שלנו יחד. להגיד אם זה ימשיך או לא, את זה נדע לאורך זמן. אנחנו כן שם מבחינת רצון".

בקבוצה יקבלו החלטה בימים הקרובים לגבי האפשרות של ביצוע שינויים בסגל, כששני השחקנים שעלולים לשלם את המחיר הם ג'ון וויליאמסון וג'ף אלן, שמחזיק בחוזה זמני. רביב לימונד צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק בשבת נגד הפועל ירושלים.

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. מגד גוזני
"מבחינת רצון אנחנו שם". מתן נאור/מגד גוזני

בצד השני של אולם היובל חגגו בבני הרצליה ניצחון רביעי בחמישה משחקים, במשחק שסומן כסוג של משחק עונה בשבילם. הרצליה הופיעה למשחק ללא דרו קרופורד שסובל ממתיחה בשריר התאומים ואיבדה כבר בדקות הראשונות את תום מעיין שנפצע באצבע ידו, אך עדיין ידעה לצאת בסופו של דבר עם הניצחון בעיקר בזכות 26 נקודות של סטיבן דניס. מעיין פונה עוד במהלך הרבע הראשון לבית החולים שם התברר כי הוא סובל מפריקה של האצבע וייעדר כשבוע מהמגרשים.

"אני בא לכל משחק לעשות את המקסימום כדי לנצח ושמח שהצלחתי לעשות את זה", סיכם הקפטן אבירם זליקוביץ' שסיים משחק טוב מאוד עם 14 נקודות, "מי שיש לו חששות לא צריך להיות במקצוע הזה. מי שלא נמצא באים במקומם אנשים אחרים שיתרמו". בהרצליה יודעים כי שני המשחקים בשני המחזורים הקרובים, נגד מכבי קרית גת ומכבי אשדוד בחוץ, עשויים לקבוע האם הקבוצה תצמד לחלק העליון של הטבלה כבר מהשלבים המוקדמים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully