וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "הניצחון הזה הוא קודם כל של פליקס נעים"

22.11.2015 / 9:01

במועדון החמיאו למאמן אחרי ה-0:1 על סכנין. שחקן: "יש לנו את התקציב הכי נמוך והסגל הכי פחות נוצץ, זו הצלחה גדולה". כובש השער רן יצחק: "שמחתי אחרי הגול, גם אם לא נראה כל כך"

one

שמחה גדולה בהפועל כפר סבא אחרי הניצחון 0:1 אתמול (שבת) על בני סכנין. במשך דקות ארוכות רקדו השחקנים ושרו בחדר ההלבשה ופרקו הרבה לחץ שהיה במועדון עקב רצף אי ההצלחות. "הניצחון הזה הוא של השחקנים, אבל קודם של המאמן פליקס נעים", החמיאו במועדון למאמן הקבוצה. "השקט שלו, דרך הארץ, הביטחון בשחקנים. יש עוד דרך ארוכה עד שכפר סבא תבטיח את ההישארות בליגה, אבל בזמן שבמועדונים אחרים מחפשים את הראש של המאמן כל שבוע, אצלנו יודעים מה עושים כשלא חושבים אפילו לגעת בפליקס".

שחקן במועדון אמר אמש: "צריך לומר את האמת, להפועל כפר סבא התקציב הכי נמוך בליגה עם סגל השחקנים הכי פחות נוצץ וכל מה שנעשה כאן עד עכשיו, הוא הצלחה גדולה מאוד".

החלוץ רן יצחק שעלה מהספסל וכבש את שער הניצחון, אמר בסיום: "זו הרגשה מצוינת. זה גול שהביא שלוש נקודות לקבוצה. אני רוצה לפתוח בכל משחק ולעזור לקבוצה, אבל אקבל כל החלטה של המאמן. שמחתי אחרי הגול, אפילו שזה אולי לא נראה כל כך. אני עוד זוכר שפעם שמחתי בצורה מוגזמת אחרי שער שכבשתי וספגתי אדום וזה עוד יושב לי בראש".

יצחק הוסיף: "אני מקדיש את השער הזה למשפחה שלי. לאבא שלי שאני רוצה לשמח אותו הרבה. אנחנו לא מסתכלים כל כך על הטבלה. נתקדם משבוע לשבוע ונראה לאן זה יילך".

בקבוצה שוב ציינו לטובה את השוער אוהד כהן שבגילו המתקדם מציג יכולת טובה מאוד כמעט בכל משחק. "אוהד מביא לנו נקודות. פשוט מביא נקודות", פירגנו בקבוצה.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם רן יצחק (במרכז). מגד גוזני
כנגד כל הציפיות. רן יצחק והחברים חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully