וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור מיכה מחוץ לסגל למשחק נגד צ'לסי ביום שלישי

22.11.2015 / 15:42

הקשר שלא נכלל בסגל נגד הפועל חיפה, יישב ביציע גם במשחק ליגת האלופות נגד הלונדונים. בן חיים ערך אימון מלא ועשוי לפתוח. ראדוניץ' ישוחרר בינואר,מחמאות לאזולאי, ראיקוביץ' וזהבי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב החלו הבוקר (ראשון) בהכנות לקראת המשחק מול צ'לסי מחרתיים. הקבוצה הלונדונית תנחת הלילה בארץ וגם היא וגם האלופה הישראלית יקיימו מחר את האימונים המסכמים באצטדיון בחיפה. באימון הבוקר נטל חלק בצורה מלאה החלוץ טל בן חיים, אחרי שאתמול נעדר מהמשחק מול הפועל חיפה בגלל פציעה. בן חיים עשוי בעקבות האימון הבוקר להיכלל בסגל, ואף לפתוח בהרכב.

בלי קשר לבן חיים, דור מיכה שוב לא ייכלל בסגל. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' פרסם היום את רשימת השחקנים שייכללו בסגל ומיכה נותר בחוץ, בדיוק כמו במשחק נגד הפועל חיפה. במכבי הדפו אמש את הטענות בדבר עוול שנעשה למיכה ואמרו ש"דור קיבל הזדמנויות. אי אפשר לומר שהוא לא קיבל צ'אנסים. אין שחקן בקבוצה שיכול להתלונן שהוא מקופח".

הביקורת כלפי צורת המשחק של הצהובים מתקבלת בהבנה על ידי חוגים מסוימים בקבוצה, אבל יש גם כאלה שאיבדו סבלנות. "לא נבקש סליחה על זה שאנחנו במקום הראשון", אמר אמש (שבת) גורם במועדון, אחרי ה-0:3 על הפועל חיפה. "כל מי שרוצה לקחת את התואר ממכבי תל אביב, שיתאמץ. אם אנחנו מובילים את הטבלה ולא מציגים עדיין יכולת גבוהה, זו לא בעיה שלנו. אולי הרדמנו קצת את באר שבע עם הדברים של נוסא על זה שהם משחקים את הכדורגל הכי טוב בליגה".

יחד עם המתקפות על המבקרים, במכבי תל אביב יש מי שמבין כי בסגל כזה עמוק ובתקציב כזה גבוה, צריך לצפות לכדורגל טוב יותר. "קבוצות מסתגרות מולנו ואנחנו עובדים קשה מאוד באימונים כדי למצוא את הדרכים לפרוץ את המערכים האלה", אמר אמש אבי ריקן שכבש את אחד השערים במשחק.

שינוי אחד צפוי בוודאות בחודש ינואר והוא החלפתו של דייאן ראדוניץ' בחלוץ אחר. אף שהקרואטי מנסה כל הזמן להשתקם ולהתקדם, אין במכבי כוונה להמר שוב בחלון ההעברות הקרוב ולהשאיר אותו. בקבוצה מודים כי כבר עתה צריך לבחור את חלוץ המטרה שיהיה חלק ממכבי להרבה זמן.

דיאן ראדוניץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כאן דרכינו נפרדות. ראדוניץ'/ברני ארדוב

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לא היה מרוצה מהצטרפות המגנים במחצית הראשונה ועל כך העיר בעיקר בהפסקה. "היה לנו הרבה יותר קל אחרי הפנדל ואחרי שהפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים", הודה שחקן בקבוצה. "לא ברור איך במשחק כזה, כשעל הספסל רק ברק יצחקי מכל החלק הקדמי, המאמן השאיר מחוץ לסגל את דור מיכה".

אגב, מי שכן הרגיש שמגיע לו יותר הזדמנויות הוא שלומי אזולאי שפתח אתמול לראשונה בהרכב בליגה ורשם משחק טוב. יוקאנוביץ' התייחס לאזולאי בשבוע שעבר במסיבת העיתונאים ודבריו, מסתבר, היו כנים מאחר שהוא נתן לקשר הזדמנות כבר אתמול. במכבי בונים על אזולאי שיחליף בסוף העונה את ניקולה מיטרוביץ'. "אחרי שהוא ישתפשף ויתאקלם יותר, שלומי אזולאי יהיה על המשבצת של מיטרוביץ' ובמקומו מכבי תביא זר בתפקיד אחר", אמרו אמש בקבוצה.

בקבוצה ציינו לטובה את המאמצים שעשה פרדראג ראיקוביץ' כדי לשחק אתמול. במכבי חששו שלא יהיה כשיר ברגע האחרון וצירפו לנסיעה לחיפה את חביב אוחיון בנוסף לשוער המשנה דניאל ליפשיץ, אבל ראיקוביץ' לא ויתר על המשחק והציג יכולת טובה, בעיקר במחצית הראשונה.

יוקאנוביץ' שוב העדיף להשאיר אתמול על הספסל את טל בן חיים הבלם והשאלה שנשאלה אמש בין השחקנים היא האם הוא פשוט רצה לשמור אותו רענן למשחק מול צ'לסי ביום שלישי. כך או אחרת, רק כשהשחקנים ישבו לאסיפה במלון כשעתיים לפני המשחק מסר להם יוקאנוביץ' את ההרכב. במכבי מקווים שנוסא איגייבור שחזר ל-11 והוחלף אחרי שכבש שער, יוסיף לקבוצה מול צ'לסי אחרי שחסר מאוד במרבית המשחקים בליגת האלופות עד כה.

בקבוצה שמחו בשביל ערן זהבי שהגיע למאה שערי ליגה. גורם במועדון אמר בחיוך על האפשרות שזהבי ירצה לכבוש בעתיד במועדון אחר בחו"ל: "שייתן עוד מאה שערים במדי מכבי תל אביב. כולנו נהיה מאושרים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב חוגג עם שלומי אזולאי. קובי אליהו
היורש של מיטרוביץ'. אזולאי חוגג עם ריקן/קובי אליהו

אופ"א קנסה את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב נקנסה בסכום של 8,000 יורו בגין שני אירועים שצוינו על ידי משקיפי אופ"א במשחקים מול פורטו. במשחק האחרון מול הפורטוגלים שנערך בסמי עופר, נזרקו חפצים שונים לכר הדשא ובעקבות זאת מכבי נקנסה בסכום של 5,000 יורו. במשחק בדראגאו בפורטוגל, פתחו אוהדי מכבי תל אביב אבוקות ביציע האורחים ועל כך נקנסה מכבי בסכום של 3,000 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully