וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול באופוריה: "מבריק, משחק לא פחות ממושלם". פלגריני זעם

המייטי רדס חגגו את הניצחון הגדול על סיטי, שקרטל וקוטיניו שוב כבשו מול היריבה האהובה עליהם. קלופ: "השחקנים הופתעו כי אמרתי להם במחצית שאני לא מרוצה". פלגריני כעס: "עשינו הכל הפוך"

one

ליברפול עשתה זאת שוב. אחרי שניצחו 1:3 את צ'לסי בסטמפורד ברידג', המייטי רדס הוכיחו שוב את כוחם במשחק חוץ מול קבוצה גדולה, כשהביסו 1:4 את מנצ'סטר סיטי באתיחאד. שער עצמי של אליקים מנגלה (7) ושערים מפיליפה קוטיניו (24), רוברטו פירמינו (32) ומרטין שקרטל (80) סידרו לקלופ ניצחון חוץ ענק, כששער של סרחיו אגוארו בין לבין (44) רק צימק זמנית. בעקבות הניצחון ליברפול עלתה למקום התשיעי בטבלה עם 20 נקודות, בעוד התכולים נותרו במקום השלישי בלבד, מרחק שתי נקודות מהמוליכה לסטר.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
חגיגה גדולה. קלופ/GettyImages

המספרים

* זו הפעם השנייה בלבד שסיטי סופגת ארבעה שערים במשחק רשמי באתיחאד.

* סיטי ספגה שלישייה במחצית הראשונה. זו הפעם השנייה שזה קורה לה במשחק בית.

* שימו לב לנטייה המשונה של סיטי: העונה היא ספגה יותר שערים בבית (7) מאשר בחוץ (4).

* לא בטוח שיש בזה נחמה, אבל סרחיו אגוארו הפך הערב לשחקן הדרום האמריקאי עם הכי הרבה כיבושים בפרמיירליג (85 שערים).

* עד כמה מרטין שקרטל אוהב את המפגשים מול סיטי? אחרי הערב, מאזנו עומד על ארבעה שערים מולה, יותר ממה שכבש מול כל יריבה אחרת בקריירה.

* גם לפיליפה קוטיניו יש חיבה מיוחדת למפגשים עם התכולים. מאזנו במפגשים מולם עומד כעת על ארבעה שערים בחמישה משחקים.

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול הביסה 1:4 את מנצ'סטר סיטי בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. AP
אין מילים. פלגריני/AP

"זה פשוט מושלם, אני באופוריה", אמר יורגן קלופ בסיום, שרשם עוד ניצחון גדול על קבוצה גדולה אחרי ה-1:3 על צ'לסי בסטמפורד ברידג'. "אולי המשחק שלנו לא היה מושלם, אבל התחושה מושלמת. מה אפשר לומר אחרי 1:4 על סיטי בחוץ? זו הייתה הצגה טובה מאוד, אבל החדשות הטובות הן שאנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב. אני חושב שהפתעתי את השחקנים במחצית, כי אמרתי להם ביתרון 0:3 שאני לא לגמרי מרוצה. הגנו בדיוק כמו שתכננו, ניצלנו את המצבים שלנו, השערים שלנו היו מבריקים. שער אחד יכול לשנות משחק שלם. היה קשה להתמודד מול יריבה עם כל כך הרבה שחקנים איכותיים".

"תוצאה כזאת עבורנו באצטדיון כזה זה לא פחות ממבריק", אמר ג'יימס מילנר, שחגג מול האקסית. "סיטי קבוצה מהטופ של הליגה. שיחקנו ברמה מאוד מאוד גבוהה במחצית הראשונה, במחצית השנייה קצת פחות, אבל המשכנו להתגונן כמו שצריך. תמיד מוזר לשחק מול קבוצה ששיחקת בה בעבר. שיחקתי כאן חמש שנים, זה לא מעט, אבל ברגע שדרכתי על המגרש, חשבתי אך ורק איך להשיג שלוש נקודות".

מנגד, מנואל פלגריני התקשה לעכל את התבוסה. "עשינו הכל הפוך היום - איך שהגנו, איך שתקפנו, איך שהחזקנו את הכדור, ואיך שפעלנו כשלא היינו עם הכדור. זה מאוד מאוד חריג לשחק ככה, אבל זה פשוט קרה. קשה להבין את זה".

שחקן לסטר סיטי, ג'יימי ורדי. AP
לא מפסיק. ורדי אחרי עוד שער/AP

אלא שעם כל הכבוד לניצחון הענק של ליברפול, זה היה היום של ג'יימי ורדי. החלוץ של לסטר סיטי מצא את הרשת מחזור עשירי ברציפות והשווה שיא פרמיירליג, שהיה שייך עד היום בבלעדיות לרוד ואן ניסטלרוי, חלוץ העבר הנהדר של מנצ'סטר יונייטד.

ורדי כבש את הראשון ב-0:3 הגדול של לסטר בחוץ מול ניוקאסל, תוצאה ששלחה את השועלים הסנסציונים למקום הראשון בטבלה: "ניסיתי לא לחשוב על זה ורק לעזור לקבוצה להשיג את הניצחון. עשינו את זה וגם השגתי את השער שלי, אז זה היה מאוד מיוחד. אנחנו מתכוננים כל השבוע לשחקני ההגנה שאנחנו פוגשים", אמר החלוץ.

מאמנו, קלאודיו ראניירי, הוסיף: "אני ממש שמח על ההצלחה של ג'יימי, זה לא פשוט, אבל הוא אלוף גדול. אני רוצה להודות לו, כי כשיש לך חלוץ שכובש כל כך הרבה, אתה מנג'ר שמח. ההופעה שלנו הייתה פנטסטית היום וג'יימי הוא גיבור אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully