וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים התפרעו, הדרבי בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס פוצץ

טירוף באתונה: הדרבי אפילו לא יצא לדרך כשחזיז התפוצץ ליד פינבוגאסון והבריח את שחקני אולימפיאקוס לחדרי ההלבשה. אוהדי פאו השליכו אבנים, אבוקות והשחיתו את האצטדיון. קטטות ענק ומהומות מחוץ למגרש

אימג'בנק GettyImages
הדרבי בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס. AP
מאות אבוקות. הדרבי המפוצץ/AP

אירועים חריגים ואלימים מאוד התרחשו הערב (שבת) באתונה. הדרבי בין פנאתינייקוס לבין אולימפיאקוס פוצץ עוד לפני שהתחיל בעקבות התפרעויות של הקהל המקומי, שיצר אווירה עוינת במגרש ובסופו של דבר, אף השחית את אצטדיון אפוסטולוס ניקולאידיס.

הקטטות והפרעות החלו עוד לפני המשחק בין שני הצדדים וכבר בדקות שלפני הפתיחה הושלכו חפצים למגרש. השיא הגיע כשחזיז נזרק והתפוצץ ליד חלוץ אולימפיאקוס, אלפרד פינגובאסון, כבר ביציאה למגרש. שחקני אולימפיאקוס חזרו בריצה לחדרי ההלבשה ואפילו לא ערכו חימום לפני שהחליטו לא לצאת שוב החוצה.

בינתיים, הקהל השליך אבנים, אבוקות ומכל הבא ליד לדשא ולמעשה, גרמו נזק רב לאצטדיון. תחילה נדחה המשחק בשעה, אך לבסוף, החליטו ראשי ההתאחדות לבטל את המשחק לאלתר. לאחר שהבינו כי המשחק בוטל, פרצו אוהדי פאו למגרש ויצרו מהומות נוספות.

זהו הדרבי השני בתוך שנה שרווי באירועים אלימים. בשנה שעברה המשחק הסתיים במצב של 1:2 לפנאתינייקוס, אך אז התחילו האוהדים להתפרע. זה נגמר בהפחתה של שלוש נקודות, שני משחקי רדיוס וקנס גדול. כעת, נותר לחכות ולראות האם העונש יהיה גדול יותר.

הדרבי בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס. AP
עוד פיצוץ./AP
הדרבי בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס. AP
השוטרים מנסים לעזור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully