וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "אוגרים נקודות לימים קשים", אלי כהן: "נתנו הכל, אך נענשנו"

מאמן הפועל כפר סבא היה ריאלי אחרי ה-0:1 הדרמטי על סכנין: "לא נשברנו והמשכנו הלאה", מאמן המפסידה שוב ספג קללות מהיציע: "משחק מאכזב, ל-20 אוהדים שמקללים אני לא קורא קהל"

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ריאלי. נעים/מגד גוזני

הפועל כפר סבא השיגה היום (שבת) ניצחון דרמטי וחשוב של 0:1 על בני סכנין משער של רן יצחק בדקה ה-89. הקבוצה של פליקס נעים הצליחה להפריד את עצמה מהתחתית ולסבך את סכנין, שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה.

מאמן המנצחת, פליקס נעים אמר בסיום: "תמיד כיף לנצח. הקבוצה שלנו מראה אורך רוח דווקא במצבים הקשים וזה לא משנה מי משחק, לא נשברנו והמשכנו הלאה. לעומת המשחקים שאיבדנו נקודות בדקות האחרונות, סוף סוף לקחנו נקודות בדקה קריטית ואני מאוד שמח על 3 הנקודות האלו כי אנחנו אוגרים נקודות לימים קשים".

"לכם קל לבוא בסוף כל משחק לשאול את השאלות, אבל אני זה שנמצא כל השבוע באימונים. כל פעם שקהינדה ורן יצחק שיחקו ביחד בהתקפה לא הצלחנו לשלוט במשחק, מה לעשות? אני עושה את השיעורי בית וזה מה שהחלטתי".

אלי כהן מאמן בני סכנין (משמאל). מגד גוזני
שוב ספג קללות. אלי כהן/מגד גוזני

מאמן סכנין, אלי כהן אמר: "מהיום שהגעתי לסכנין אני סופג קללות ולא משנה מה התוצאות. אני מכבד את הקהל אבל ל-20 אוהדים שמקללים אני לא קורא קהל. אני נשאר בסכנין ואין לי מה להתעסק בזה. זה חוזר על עצמו במשחקים האחרונים שאנחנו מגיעים לפחות לשישה או שבעה מצבים טובים ואנחנו לא מצליחים לנצל אותם למרות שיש לנו שחקנים טובים בחלק הקדמי".

"גם כפר סבא הגיעו לכמה מצבים, אבל אני חושב שאנחנו היינו הרבה יותר קרובים. ובדיוק כמו הקלישאה - אם אתה לא כובש אתה סופג. נענשנו בסופו של דבר למרות שהשחקנים נתנו הכל וזה מאכזב. זה מהמשחקים שגם אם אתה לא נותן משחק גדול אתה צריך לקחת את הנקודות וחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully