וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה את אטלנטה, לאב הצטיין, כמעט טריפל דאבל ללברון

הקאבס הסתדרו מצוין ללא מוזגוב ומו וויליאמס בשחזור גמר המזרח מאשתקד, כשהוליכו לכל אורך הדרך וניצחו 97:109. לאב קלע 25, לברון הוסיף 19, 11 ריב' ו-8 אס', ערב מוצלח גם לתומפסון

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
ניצחון נאה. בלאט/AP

מאזן: 3:10

המשחק הבא: מול אורלנדו בבית, בלילה שבין שני לשלישי

מדד הטריו: קווין לאב הוליך את רשימת הקלעים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, לברון פלרטט עם טריפל דאבל כשהוסיף 19, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. קיירי אירווינג, כרגיל, לא התלבש.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן אטלנטה הוקס ג'ף טיג. AP
בלי בעיות. לברון מול טיג/AP

צמד ההפסדים למילווקי ודטרויט בשבוע שעבר העלו חשש שמא קליבלנד סובלת מנפילת מתח, ואולי פתיחת העונה המצוינת הגיעה לסיומה. מאז ניצחה קבוצתו של דיוויד בלאט פעמיים, שתיים מהיריבות הגדולות ביותר שלה במזרח - במשחקם הקודם נקמו בבאקס, והלילה הסתדרו די בקלות עם אטלנטה, בשחזור גמר המזרח מאשתקד, עם 97:109.

הקאבס עוד פיגרו 17:16 באמצע הרבע הראשון אך פחות או יותר בנקודה הזו החלו לקחת פיקוד על המשחק, ולפתוח יתרון דו-ספרתי שהגיע עד 40:57 על סף הירידה לחדרי ההלבשה. משם, אטלנטה כבר לא חזרה - בטח ללא מאמנה מייק בודנהולצר, שהורחק בשלהי הרבע השני לאחר עימות עם השופט.

הניצחון הזה מרשים במיוחד עבור קליבלנד משום שרשימת הפצועים שלה התארכה בסוף השבוע, כאשר אל קיירי אירווינג ואימאן שאמפרט הצטרפו גם טימופיי מוזגוב ומו וויליאמס. בהיעדרם, הוכיחו יתר שחקני המשנה שיש על מי לסמוך: ג'יי אר סמית' אמנם קלע באחוזים רעים (5 מ-18 מהשדה, 4 מ-12 ל-3), אך בכל זאת סיים עם 15 נקודות, מתיו דלבדובה הוסיף 12, וטריסטן תומפסון צירף ל-9 הנקודות שלו 16 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

גם ההוקס סבלו מסגל חסר כשנאלצו להסתדר שוב ללא קנט בייזמור, אך קיבלו בחזרה את ג'ף טיג שעלה מהספסל. פול מילסאפ (3 מ-13 מהשדה) וקייל קורבר סיימו כקלעים הבולטים של המפסידה עם 14 כל אחד, ת'אבו ספולושה וטיג הוסיפו 13, אל הורפורד אכזב עם 10 בלבד.

עוד באותו נושא

לברון התנצל על התקרית, בלאט דורש יותר משחקניו, אירווינג הרשים

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב מול שחקן אטלנטה הוקס פול מילסאפ. רויטרס
ניצחון שני ברציפות. לאב מול מילסאפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully