וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ומכבי ת"א למען העלאת המודעות למניעת אלימות במשפחה

21.11.2015 / 13:25

הקבוצות יעלו לכר הדשא (17:00, ספורט1) עם שלטים "לא שותקים לאלימות נגד נשים", לקראת ציון היום הבינלאומי לאלימות נגד נשים. מכבי ת"א: "פעילות ברוכה". יואב כץ: "נושא חשוב"

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
ממכבי תל אביב נמסר: "קידומן ושיתופן של נשים יעזרו ליצירת חברה אלימה פחות ובריאה יותר". גולדהאר/ברני ארדוב

הפועל חיפה ומכבי תל אביב נענו לפנייתה של תנועת ויצו לקחת חלק במהלך ציבורי שמוביל הארגון להעלאת המודעות לאלימות במשפחה, לקראת ציון היום הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים ב-25.11. הערב (שבת) יוקדש המשחק בין השתיים לקריאה משותפת של הקבוצות ומנהלת הליגות לכדורגל נגד אלימות כלפי נשים. המשחק ייפתח בעליית השחקנים משני המועדונים למגרש כשהם מניפים שלטי ענק ועליהם הכיתוב "לא שותקים לאלימות נגד נשים".

גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל, אמרה: "תופעת האלימות כלפי נשים פוגעת בחברה כולה וגובה מחיר כבד מעשרות אלפי נשים, ילדים וגברים בשנה. היא חוצת מגזרים וקהלים. לסביבה הקרובה לאנשים במעגל האלימות תפקיד מכריע ביכולת שלהם להתמודד עם התופעה ואף בהצלת חיים. אני מודה לקבוצות על ההתגייסות מעוררת ההערכה ובטוחה שהחשיפה למגוון רחב של קהלים היום במשחק יכולה להוביל לתחילתו של שינוי אמיתי".

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ: "אני מברך על פעילות משותפת זו יחד עם מכבי תל אביב להעלאת המודעות לנושא האלימות במשפחה נגד נשים. במסגרת שלל הפעילויות של המועדון למען הקהילה, אנו מקדישים מחשבה ותשומת לב מיוחדים לנושא קידום מעמד האישה. הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בתמיכה בארגוני נשים ומועדוני ספורט של נשים, כגון קבוצת הכדורגל הנשים של מועדון בית רסלר בקרית חיים, בהזמנות נשים, מפעם לפעם, למשחקי הבית של הקבוצה, בהעסקת כוח עבודה נשי במועדון, הן בשדרגת המאמנים והן בשדרה האדמיניסטרטיבית. המועדון יעמוד לרשות ארגון ויצו בכל פניה לעזרה להעלאת נושא חשוב זה על סדר היום הציבורי".

ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נרתם לפעילות ברוכה זו על מנת לקדם את המודעות לאלימות כנגד נשים בישראל. כמועדון ששם לעצמו כמטרה לקדם את מעורבותן של נשים בכדורגל, אנו לא רק מעודדים את נוכחותן של נשים כאוהדות במגרשים אלא גם בתפקידים ניהוליים וביצועיים במועדון עצמו. מכבי תל אביב פעלה, פועלת ותמשיך לפעול על מנת לקדם מטרות מסוג זה מתוך אמונה כי קידומן ושיתופן של נשים יעזרו ליצירת חברה אלימה פחות ובריאה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully