וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "לשבור את שיא הניצחונות הרצופים יהיה הישג עצום"

הווריירס רחוקים ניצחון על דנבר מהשוואת השיא של יוסטון ב-1993/94, ולאחר מכן תחכה להם הלייקרס. הכי מפחיד? משם והלאה, לא ברור איפה הרצף הזה ייעצר. ה-MVP: "זו המטרה כרגע"

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, הריסון בארנס. AP
בלתי ניתנים להכנעה. קרי ובארנס/AP

השיא קרוב. אחרי ה-94:106 על שיקגו הלילה (בין שישי לשבת), שיפרה גולדן סטייט את מאזנה ל-0:14, והיא רחוקה כעת ניצחון אחד על דנבר (בלילה שבין ראשון לשני) מהשוואת פתיחת העונה הטובה בתולדות ה-NBA, ששייכת ליוסטון מודל 1993/94. אם תנצח את הנאגטס, צפויה האלופה לשבור את השיא מול הלייקרס, בלילה שבין שלישי לרביעי.

בכלל, לוח המשחקים של הווריירס אמנם כולל מסע חוץ של שבעה משחקים בין ה-30 בנובמבר וה-12 בדצמבר, אולם שימו לב ליריבות אותן תפגוש גולדן סטייט עד ה-25 בדצמבר, בשחזור הגמר מול קליבלנד: דנבר, לייקרס, פיניקס, סקרמנטו, יוטה, שארלוט, טורונטו, ברוקלין, אינדיאנה, בוסטון, מילווקי, פיניקס, מילווקי ויוטה. אז לא, לא סביר שסטפן קרי וחבריו יגיעו למפגש עם הקאבס במאזן 0:28, אולם אם ימשיכו לשחק כל כך טוב, הדיבורים על שבירת שיא הניצחונות המיתולוגי של שיקגו (72 בעונת 1995/96) רק צפויים להתגבר.

כבר עכשיו השוותה גולדן סטייט את השיא של בוסטון מ-1957/58 כאלופה היחידה שמנצחת את 14 המשחקים הראשונים שלה, ורצף ניצחונות הבית שלה בעונה הסדירה התארך לו ל-26. הקבוצה האחרונה שניצחה באוראקל ארינה, אגב, היתה שיקגו. בינואר 2015.

קרי דיבר על השיא המתקרב ואמר: "זו המטרה שלנו. זה יהיה השיג עצום, כי זה משהו שלא נעשה בהיסטוריית הליגה. אי אפשר לדעת אם אפשרות כזאת תחזור על עצמה".

שון ליבינגסטון הוסיף: "יש לנו צ'אנס לעשות משהו מאוד מיוחד בהיסטוריה ולקבע את מקומנו. אם יש לנו הזדמנות כזאת, מדוע שלא נעשה את זה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully