וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הרצון להעניק לו מנוחה: העומס על לברון ג'יימס רק הולך וגובר

כוכב קליבלנד שאמור היה לנוח בעונה הסדירה משחק יותר, זורק יותר וקולע יותר, וכל זאת בשל רשימת הפצועים אליה הצטרפו כעת גם מוזגוב ומו וויליאמס. בלאט מחמיא לטריסטן תומפסון

רויטרס

בווידאו: בלאט מחמיא לספסל שלו אחרי הניצחון על מילווקי

אם מכת הפציעות שהחלה בקליבלנד עוד לפני פתיחת העונה לא הספיקה, הרי שאמש (שישי) הצטרף אליה שם נוסף. טימופיי מוזגוב עבר בדיקת MRI שקבעה כי הוא סובל ממתיחה בשריר הדלטה, וייאלץ להחמיץ 10-14 יום. הסנטר הרוסי מצטרף כמובן לקיירי אירווינג ולאימאן שאמפרט, שעדיין לא זכו להתלבש העונה, כמו גם למו וויליאמס, שסובל מכאבים בקרסול, יחמיץ את המשחק מול אטלנטה הלילה, ובספק גם למשחק הבית מול אורלנדו ביום שני. למעשה, לדיוויד בלאט נותרו שני שחקני חמישייה בריאים בלבד - לברון ג'יימס וקווין לאב.

בהיעדרו של מוזגוב, מי שאמור להתחיל לקבל דקות הוא אנדרסון ורז'או, שמיעט לשחק עד כה וסבל בעצמו מאי אילו פציעות לאורך הקריירה, ובשנים האחרונות נקודתית. "זה לא קל", הודה הסנטר הברזילאי, "זה קשה מאוד כי כשחקן אתה רוצה לשחק, בעיקר כשאתה מרגיש שיש לך עוד מה לתת. הדבר העיקרי שאני יכול לעשות הוא להישאר מוכן, ולנסות לעזור לקבוצה שלי".

אנדרסון ורז'או שחקן קליבלנד קאבלירס מול זאק רנדולף שחקן ממפיס גריזליס. AP
אמור לחזור לרוטציה בצורה נרחבת יותר. ורז'או/AP

מי שלא מחמיץ כמעט אף משחק הוא טריסטן תומפסון, שהפך השבוע לשחקן קליבלנד החמישי בהיסטוריה שמשחק למעלה מ-300 משחקים ברציפות, בלי להחסיר אף אחד. "זה נהדר לדעת שמישהו כל הזמן רוצה לשחק ולעזור לך", אמר בלאט. "הוא בחור כזה, הוא לוחם. הוא ייתן כל מה שיש לו אם הוא בריא או לא בריא. ואם יש דרך שבה הוא יהיה מסוגל לשחק, הוא ישחק. הוא פשוט לא מוותר".

ולמי ששכח, אחת המטרות של קליבלנד העונה היתה להעניק ללברון ג'יימס כמה שיותר מנוחה לקראת הפלייאוף. בינתיים, מתרחש ההיפך המוחלט: כוכב הקאבס משחק יותר מבעונה שעברה (36.5 דקות לערב לעומת 36.1), ונאלץ לעשות הרבה יותר.

ב-NBA ישנו מושג המתקרא Usage Rate, הנועד לבחון את אחוז ההתקפות בהן שחקן מנסה לקלוע, מוסר או מחזיק הרבה בכדור, ובנתון הזה, לברון רושם את המספר הגבוה ביותר שלו מזה שש עונות - 33.2 אחוז (מקום רביעי בליגה אחרי ראסל ווסטברוק, דמרכוס קאזינס וג'יימס הארדן). כמו כן, ג'יימס זורק יותר (20.2 זריקות למשחק לעומת 18.5 בשנה שעברה), ורושם את ממוצע הנקודות הגבוה ביותר שלו מאז 2009/10 (27.3).

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
והוא בכלל אמור היה לנוח. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully