וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית' חשוד שחנק נער בן 19 שצחק על מעברו לקליבלנד

האם גארד קליבלנד הסתבך? על פי הדיווח, סמית' נקלע לעימות עם הנער מחוץ לפיצרייה במנהטן ב-4 בבוקר, לפני המשחק נגד הניקס, אחרי שהוא סירב לתמונה והנער צעק: "בגלל זה העיפו אותך"

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם ג'יי אר סמית'. AP
איך הקאבס יגיבו? סמית' ובלאט/AP

האם ג'יי אר סמית' הסתבך בגדול? ה"ניו יורק דיילי ניוז" מפרסם הערב (שישי) סיפור בלעדי ומרעיש, לפיו הגארד של קליבלנד קאבלירס מואשם בחניקתו של נער בן 19, לאחר שזה צחק על פי החשד על הטרייד ששלח לפני קצת פחות משנה את סמית', יחד עם אימן שאמפרט, מהניקס לקליבלנד.

לפי הדיווח, סמית' תקף את הנער, תלמיד תיכון, מחוץ לפיצרייה השוכנת בלב מנהטן, בשכונת צ'לסי, בפינת הרחוב ה-17 והשדרה העשירית. המקרה אירע ביום שישי שעבר, בשעה ארבע לפנות בוקר. הפיצרייה אגב, מצויה ממש בסמוך למועדון 1OAK, המקום בו נדקר במהלך הפלייאוף שעבר שחקן אינדיאנה, כריס קופלנד, בתקרית בה נעצרו חבריו פרו אנטיץ' ותאבו ספולושה, שגם נפצע בצורה קשה באותו מקרה.

למרות החשדות החמורים נגדו, סמית', יליד ניו ג'רזי, לא נעצר. טרם ברור האם הוא הגיע למקום לאחר ששהה באותו מועדון לילה. השחקן היה בעיר לקראת המשחק של קליבלנד מול קבוצתו לשעבר, ניו יורק. לפי גרסתו של הנער העונה לשם ג'סטין בראון, סמית' לא נענה לבקשתו להצטלם עמו ועם חבריו ואז, בסרטון שהראה בראון לשוטרים, הוא נשמע אומר לסמית': "בגלל זה ניו יורק העיפה אותך". בשלב זה, לטענת בראון, סמית' הצמיד אותו לקיר החיצוני של הבניין בו נמצאת הפיצרייה והחל לחנוק אותו.

לא ברור מדוע, אבל רק כעבור שלושה ימים בראון הגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה. גורם במשטרה טוען כי הדו"ח הראשוני של המקרה, אותו מילאו שוטרים ששהו באזור, "הלך לאיבוד". אלכס ספירו, עורך דינו של סמית', טען: "החשדות לא נכונים בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully