וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר ורע: פאקו אייסטרן התפטר מתפקידו כמאמן סנטוס לאגונה

המאמן שהוביל בעונה שעברה את מכבי תל אביב לשלושה תארים בזירה המקומית, עזב את קבוצתו המקסיקנית לפני מחזור סיום העונה, לאחר שצבר רק שני ניצחונות ליגה בשלושה חודשים בתפקיד

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
יחפש את האתגר הבא. פאקו/רויטרס

זה היה קצר: פאקו אייסטרן, שהוביל בעונה שעברה את מכבי תל אביב לזכייה בכל שלושת התארים של הכדורגל הישראלי, אליפות, גביע וגביע הטוטו, עזב הערב (שישי) את תפקידו כמאמן הקבוצה המקסיקנית סנטוס לאגונה.

לאחר שנפרד ממכבי תל אביב בתום העונה היחידה שלו במועדון הצהוב, חיפש לעצמו פאקו אפשרות מעניינת באירופה ומשלא מצא כזו, שב למקסיקו, שם עבד בקבוצת טקוס, לפני שהגיע לישראל. ב-20 באוגוסט, לפני שלושה חודשים בדיוק, הוא מונה למאמן סנטוס לאגונה, שזכתה באליפות הקודמת במקסיקו, אולם נחלשה משמעותית ואת העונה הנוכחית העבירה בתחתית הטבלה.

פאקו הספיק לנהל כמאמן לאגונה רק 14 משחקים, בהם צבר ארבעה ניצחונות בלבד, מתוכם רק שניים היו במסגרת הליגה. בלילה בין ראשון לשני תסיים לאגונה את העונה הגרועה שלה עם משחק חוץ מול גוואדלחרה צ'יבאס, אבל פאקו החליט לא להמתין עד למפגש הזה ועזב את הקבוצה, שנמצאת במקום ה-17 מתוך 18 בטבלה, כאשר במאזנה רק 14 נקודות מ-16 מחזורים.

יחד עם פאקו, עזבו את לאגונה כל הצוות המקצועי שהגיע עמו. מי שעשוי להחליפו, לפחות למשחק האחרון של העונה, הוא האורוגוואי רוברט דאנטה סיבולדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully