וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ואוורינקה גבר על אנדי מארי ועלה לחצי הגמר

השוויצרי (4) ניצח 6:7, 4:6 בתום משחק מרתק ויפגוש את בן ארצו רוג'ר פדרר בשלב הבא, בעוד מארי יעבור להכנות לגמר גביע דייויס. רפאל נדאל ניצחה בשלוש מערכות את דויד פרר ועלה עם מאזן מושלם

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נדאל נראה כמו נדאל שוב/AP

שלב הבתים של טורניר גמר הסבב הנערך בלונדון מגיע הערב (שישי) לסיומו עם שני משחקים. בראשון מביניהם ניצח רפאל נדאל את בן ארצו דויד פרר ושמר על מאזן מושלם. סטן ואוורינקה ניצח במשחק השני של הערב 6:7, 4:6 את אנדי מארי ועלה על חשבונו לחצי הגמר.

רפאל נדאל (5) - דויד פרר (7) 7:6 (2), 3:6, 4:6

השור ממאיורקה ממשיך בהתאוששות המצוינת שלו וניצח את בן ארצו, שסיים את הטורניר ללא אף ניצחון. נדאל אומנם שמט מערכה ראשונה, כאשר הפסיד בתום שובר שוויון חד צדדי, אולם פרר, שגם בשני המשחקים הראשונים שלו לא ממש היה בעניינים, נעלם בהמשך ואפשר לנדאל לעשות בדיוק את מה שהוא יודע ולהשתלט על המגרש. פרר חבט לשישה אייסים מול אחד בלבד של נדאל, אבל יריבו השיג חמש שבירות, שסייעו לו להכריע את ההתמודדות ולשפר את מאזנו מול פרר ל-6:24. נדאל יפגוש בחצי הגמר לקרב ענק את נובאק דג'וקוביץ'.

סטן ואוורינקה (4) - אנדי מארי (2) 6:7 (4), 4:6

במפגש ה-15 בין השניים, השוויצרי השיג את ניצחונו השביעי, ניצחון שהעלה אותו לחצי הגמר, שם יפגוש את בן ארצו רוג'ר פדרר, בעוד הבריטי יילך להתכונן לגמר גביע דייויס, שייערך בשבוע הבא. ואוורינקה נראה בשליטה לאורך דקות ארוכות ואחרי שלקח את המערכה הראשונה בשובר שוויון, כבר עלה ל-2:5 במערכה השנייה. מארי סירב להישבר, צימק ואף הוביל 15:40 במצב של פיגור 5:4, אבל ואוורינקה עמד בלחץ ולקח את המשחק בתום שעה ו-53 דקות.

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
דרבי בחצי הגמר. ואוורינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully