וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון גברה על מכבי תל אביב במשחק נהדר

שלושה משחקים שוחקו במחזור השביעי של הליגה, כשהאדומים מעיר היין והצהובים מתל אביב סיפקו משחק מצוין, בסיומו יצאה הקבוצה הביתית עם ניצחון 32:33. הפועל אשדוד סופרת כבר שישה ניצחונות רצופים

עידן מימון ושי הרשקוביץ נאבקים על כדור. איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
משחק נהדר בראשל"צ. ולדי קופמן נחסם/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדוריד

המחזור השביעי בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי), כאשר שלושה משחקים שוחקו (השאר ישוחקו ב-27 בחודש). במוקד, הפועל ראשון לציון פגשה את מכבי תל אביב וניצחה אותה 32:33 בתום משחק נהדר. הפועל אשדוד הוסיפה עוד ניצחון, 22:31 בחוץ על מכבי קרית מוצקין, ונצמדה לצהובים מתל אביב בפסגה. בני הרצליה נכנעה בביתה לא.כ. נס ציונה, 27:23.

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 32:33 (13:15)

בהחלטה תמוהה של ודאמיר סטויאנוביץ', מילורד קריבוקאפיץ' מיעט לשחק, מה שדווקא השפיע על האדומים מראשון לציון לטובה, שהציגו משחק טוב במחצית הראשונה. כבר אחרי 15 דקות הם הובילו 7:10, ובהמשך 8:12. הצהובים עוד ניסו לחזור והשוו ל-17:17, ולמרות עוד דרמה קטנה בסוף, פיליפ מריאן וסשה צ'ודונובסקי דאגו לעשות סדר ולהשאיר את הניצחון בבית.

כבשו לראשון לציון: פיליפ מריאן 10, ארבעה שחקנים נוספים כבשו שלושה שערים כל אחד.
כבשו למכבי תל אביב: ולדי קופמן 9, בוסקוביץ' 7, חלפון 5

מכבי קרית מוצקין – הפועל אשדוד 31:22 (16:11)

ניצחון שישי ברציפות לדרומיים שנצמדים למכבי תל אביב בצמרת הטבלה עם 12 נקודות. קרית מוצקין קיוותה להשיג נקודות ראשונות משלה, אך לא צלחה וספגה הפסד שביעי.

בני הרצליה – נס ציונה 27:23 (9:10)

הרצליה ניסתה לקטוע את רצף ההפסדים שלה שעמד על שלושה, ולמרות משחק צמוד, נס ציונה הייתה טובה יותר לקראת הסוף ואספה את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully