וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייגמר מוקדם? אורי קוקיה עשוי לעזוב את הפועל רמת גן/גבעתיים

20.11.2015 / 15:58

שחקן נבחרת ישראל לשעבר (34, 2.02), שרושם עד כה 12.3 נקודות ו-9.2 ריבאונדים בממוצע בעולה החדשה ללאומית, מחזיק בחוזה זמני בקבוצה ולא ברור האם באפשרותה לעמוד בו

אורי קוקיה הפועל רמת גן מול יונתן לוי עירוני רמת גן. קובי אליהו
ייאלץ למצוא קבוצה חדשה? קוקיה/קובי אליהו

במהלך הקיץ האחרון ביצעה הפועל רמת גן/גבעתיים, העולה החדשה לליגה הלאומית, את אחת ההחתמות המפתיעות ומהרגשות בליגת המשנה כשצירפה את שחקן נבחרת ישראל לשעבר אורי קוקיה שחזר מפרישה בת שנה. פתיחת העונה של קוקיה ורמת גן/גבעתיים עד כה רחוקה מלהיות מרשימה עם שני ניצחונות בשישה מחזורים, למרות 12.3 נקודות ו-9.2 ריבאונדים שרושם השחקן, שבעונה שעברה שימש כעוזר המאמן של הפועל ירושלים שזכתה באליפות.

אלא שלוואלה! ספורט נודע כי השידוך בין הצדדים עשוי להגיע לסיום כבר בתקופה הקרובה. קוקיה חתם בתחילת העונה על חוזה זמני שצפוי להסתיים בעוד כשלושה שבועות, ונכון להיום לא ידוע האם רמת גן/גבעתיים מסוגלת לעמוד בתנאים הכספיים של השחקן עד לסיום העונה. בין הצדדים התקיימו פגישות, שלא הובילו בשלב הזה לחתימה על חוזה חדש, וייתכן מאוד כי קוקיה יצטרך למצוא בית חדש להמשך העונה, אם זה בליגה הלאומית או בליגת העל.

קוקיה (34, 2.02), החל את הקריירה בהפועל תל אביב ובהמשך שיחק בעירוני נהריה (שלוש קדנציות), הפועל גליל עליון, בני השרון, מכבי חיפה (שתי קדנציות), הפועל חולון והפועל ירושלים. ב-2009 הוא זכה עם הפועל חולון בגביע המדינה ונבחר לשחקן המשתפר של העונה בליגת העל. קוקיה חלק מנבחרת ישראל באליפות אירופה ב-2011, אבל שותף למשך שתי דקות בלבד בהפסד לצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully