וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן ענבר: "ימבינים את המטרה, יש לנו את מה שדרוש כדי לעשות עבודה טובה"

20.11.2015 / 15:31

מאמן נבחרת הנשים מוכן לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה נגד נבחרת טורקיה (שבת, 20:00, ספורט 5+): "יש להן שמונה שחקניות יורוליג". כ-1,500 אנשי ביטחון וסדר יאבטחו את המשחק

עדן ענבר ושחקניות הנבחרת. איגוד הכדורסל
מאמין בנבחרת שלו. עדן ענבר ושחקניות הנבחרת/איגוד הכדורסל

נבחרת הנשים של ישראל תפתח מחר (שבת) את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה כתפגוש באנקרה, בירת טורקיה, את הנבחרת המקומית (20:00, שידור ישיר בספורט 5+). ישראל מתמודדת בבית אחד עם טורקיה, בוסניה ורומניה, כשמנצחת הבית ושש מתוך תשע סגניות הבתים השונים תעפלנה בסוף משחקי המוקדמות לאליפות אירופה 2017 שתיערך בפראג. טורקיה נחשבת לנבחרת החזקה ביותר בבית, כשניצחון ישראלי ייחשב לסנסציה של ממש.

הנבחרת הגיעה אמש לאנקרה וערכה היום אימון ראשון מתוך שלושה במתחם האימונים הסמוך לארנה הגדולה בת רבבת הצופים שתארח את המשחק. לפחות כ-5,000 אוהדים טורקים צפויים לדחוף את הנבחרת המקומית, כשלא פחות מ-1,500 אנשי ביטחון וסדר יאבטחו את המשחק. בנבחרת גילו כי לפני חודש וחצי, סמוך לאולם, בוצע פיגוע בו נהרגו יותר מ-120 אנשים. נעמה שפיר תחמיץ את האימון מחר בבוקר בשל העובדה שלא נוסעת בשבת, ואילו שי דורון מתאוששת מפציעה וצפויה לשחק.

"כולם מבינים את המטרה לשמה באנו וזה המשחק מחר בערב", אמר המאמן עדן ענבר לקראת ההתמודדות. "כל ההתנהגות וההתנהלות בהתאם. התנאים מצויינים ויש לנו כל מה מה שדרוש כדי לעשות עבודה טובה, אנחנו יכולים. טורקיה בשש השנים האחרונות מסיימת בשנים האחרונות בטופ 5 של אירופה עם שתי מדליות באליפות אירופה. יש להן 8 שחקניות יורוליג וזה מדבר בעד עצמו. קבוצה מאוד מאוד טובה. כל 12 השחקניות הן מהטופ של הכדורסל האירופי. אני חושב שעשינו עבודה טובה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully