וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המאבק במתפרעים: מתיחות בין האוהדים להנהלת מכבי תל אביב

20.11.2015 / 11:47

ארגוני האוהדים של האלופה החליטו להפחית את התמיכה בקבוצה בעקבות היד הקשה שננקטה נגד מתפרעים, וכרטיסים מועטים נמכרו למשחק החוץ מול הפועל חיפה. גורמים חיצוניים מנסים לתווך בין הצדדים

one

ניסיונות לסיים את המתיחות בין ארגוני האוהדים של מכבי תל אביב להנהלת הקבוצה. על רקע ההחלטה במועדון להילחם ללא פשרות באוהדים בודדים שמתפרעים ומגיעים למשחקים ולאימונים ומפרים את הסדר, החליטו בארגוני האוהדים של הקבוצה להוריד פרופיל ולהפסיק את התמיכה המאסיבית בעידוד הקבוצה. הדבר בא לידי ביטוי בצורה בולטת במשחק הבית של מכבי תל אביב מול מכבי נתניה לפני שבועיים. האוהדים בשער 11 שמובילים את העידוד, כמעט ולא נשמעו ואלמלא אוהדים בשערים 13 ו-7 שלקחו את היוזמה, שמעו יותר את הקהל האורח של מכבי נתניה.

המאבק של הנהלת הקבוצה למגר את כל התופעות הפסולות ביציעים כפי שבאו לידי ביטוי בפתיחת האבוקות בדרבי האחרון, גרף כמעט זיכוי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הדיינים התרשמו מהעשייה של מכבי תל אביב ובמקום קנס גבוה ומשחק רדיוס עם או בלי קהל, הושת על הקבוצה רק קנס בגובה של 5,000 שקל וזאת רק כיוון שאי אפשר היה להסיר ממנה כל אחריות שילוחית.

אוהדי מכבי תל אביב משליכים אבוקה. ברני ארדוב
הקבוצה מגיבה ביד קשה. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בהנהלת מכבי תל אביב גם פרסמו במהלך הימים האחרונים הודעה לפיה מרבית הקהל מרוצה מאוד מהפעולות שנוקטת ההנהלה. "המועדון מברך על התמיכה והתגובות שהתקבלו מרובו הגדול של אוהדי הקבוצה אשר מגנים ואף מביעים סלידתם מהתנהגותו של מיעוט קטן", נכתב בהודעה. "המועדון קיבל בסיפוק את הבעת האמון מצד בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל אשר בהחלטותיו הכיר בכך שהמועדון עושה כל שביכולתו על מנת להתמודד עם תופעות האלימות במגרשי הכדורגל".

העובדה שמכבי החליטה ללכת בכל הכוח נגד אירועי ההתפרעות השונים, נולדה נוכח ריבוי המקרים בתקופה האחרונה. בקבוצה ציינו גם את פתיחת האבוקות ביציע במהלך המשחק בפורטוגל מול פורטו וכן את המקרה באימון המסכם בקרית שלום לפני הדרבי, אז התעקשו כעשרה אוהדים לפרוץ לכר הדשא במהלך האימון ובמקום התפתחה תקרית אלימה מול המאבטחים במהלכה היו מעורבים גם כמה שחקנים שניסו להפריד.

נכון להיום (שישי) נמכרו רק כמה עשרות כרטיסים לאוהדי מכבי לקראת המשחק מחר בסמי עופר מול הפועל חיפה, אבל גורמים שונים בקרב ארגוני האוהדים טענו כי בסופו של דבר יגיעו כ-2,500 אוהדים לחיפה ולא יהיה חרם. "נכון שבכל שבוע רגיל היינו עומדים עכשיו על 1,500 כרטיסים שנמכרו במכירה מוקדמת לסמי עופר", אמר גורם בכיר בארגון האוהדים. "אבל אחרי הרבה לבטים נראה שיהיה קהל שלנו בחיפה ושנעודד גם מול צ'לסי ביום שלישי, אבל זה עדיין לא אומר שהמתיחות מול ההנהלה בעקבות כל הפעולות שלה הסתיימה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
זקוקים לאוהדים. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully