וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי: "זה עוד פרק יפה שכתבנו". גריפין מודה: "הם טובים מאיתנו"

אחרי שהווריירס רשמו ניצחון חמישי בששת המפגשים האחרונים מול היריבה המושבעת, גם בקליפרס מודים: "יש להם ביטחון בשביל עונה שלמה, המספרים שלהם פסיכיים". קרי: "כיף לפתוח עונה ככה"

AP

מי יעצור את גולדן סטייט? האלופה המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) את פתיחת העונה החלומית שלה ועלתה למאזן של 0:13 מפתיחת העונה אחרי ניצחון גדול בחוץ על ל.א קליפרס 117:124. הווריורס כבר פיגרו ב-23 הפרש ברבע השני, אבל סטף קרי הוביל מהפך גדול ברבע הרביעי וריצת 3:20 מדהימה כדי לשמור על המאזן המושלם. היריבות המתהווה עם הקליפרס, שכמה משחקניה סיפקו כמה ציטוטים שהוסיפו שמן למדורה לפני פתיחת העונה, הולכת ומתבררת כחד צדדית. בסך הכל, החל מהעונה שעברה מאזן המפגשים הפנימי בין שתי הקבוצות עומד על חמישה ניצחונות של גולדן סטייט משישה משחקים.

סטפן קרי, קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
בלתי ניתנים לעצירה. קרי/AP

המספרים

* גולדן סטייט היא הקבוצה החמישית בהיסטוריה שפותחת עונה עם 0:13.

* סטף קרי קלע 30 נקודות לפחות בפעם התשיעית העונה ובפעם הרביעית ברציפות. הוא גם סוגר משחק רביעי ברציפות עם לפחות 30 נקודות וחמש שלשות.

* גולדן סטייט זקוקה לניצחון אחד בלבד כדי להשוות את הפתיחה הטובה בהיסטוריה של אלופה מכהנת אחרי שבוסטון פתחה עם 0:14 ב-1957.

* מאז פתיחת העונה גולדן סטייט במאזן של 3:3 במשחקים שבהם היא פיגרה ב-20 הפרש ויותר. שאר הליגה במאזן של 486:13.

* גולדן סטייט היא הקבוצה הראשונה העונה שמנצחת משחק אחרי פיגור של 23 הפרש, הקאמבק הכי גדול עד כה היה מ-21 הפרש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מאוכזב מעצמו. פול/AP

אחרי הקאמבק המרשים והניצחון המרשים עוד יותר, הווריירס מכוונים אל היעד הבא: קביעת פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של ה-NBA. לשם כך, חסרים לה שני ניצחונות בלבד, אותם תנסה להשיג במשחקים מול שיקגו ודנבר. "לא מקבלים שום תואר על זה, אבל ברור שמשמח לפתוח עונה ככה. זה סיפור יפה מאוד, זה עוד פרק יפה שכתבנו", אמר סטף קרי אחרי עוד משחק נהדר. "מה שמתניע אותנו זה סלים קלים במעבר. ברגע שהתחלנו לקבל פוזשנים נוחים בהתקפה, התחלנו לייצר עצירות והצלחנו להייצב את ההגנה ולהקשות עליהם".

"המשכנו להילחם גם כשהיינו בפיגור. אני מודה שגם ברגעים שהכל נכנס להם והם הובילו ביתרון גדול, זה לא הרגיש אף פעם כאילו המשחק הזה בשליטתם. כשאתה מרגיש ככה, אתה יודע שיש לך סיכוי לנצח", אמר דריימונד גרין בסיום. הרבע האחרון של הווריירס הסתיים ב-26:39 לטובתם, וכלל שמונה שלשות מתשע ניסיונות, 11 מ-15 מהשדה ו-6:11 בריבאונדים. "המספרים האלה פסיכיים. הם קבוצה טובה מאיתנו. אנחנו מנסים להגיע לרמה שלהם, אבל זה לא קל בכלל", הודה בלייק גריפין.

כריס פול נראה מאוכזב מאוד בסיום, ואמר בלקוניות כי "היינו חייבים למצוא דרך לנצח במשחק הזה. אני אשם", ודוק ריברס סיכם טוב מכולם: "ברגע שאתה זוכה באליפות, אתה מקבל ביטחון ל-82 המשחקים הבאים ולפלייאוף שבא אחריהם".

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. AP
סוף סוף הם מודים. גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully