וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: ראיקוביץ' כשיר, ארבייטמן על הספסל, עימות בבית"ר

הכל לקראת שבת: שוער מכבי תל אביב התגבר על הפציעה, חלוץ באר שבע שכבש במספרת מרהיבה במחזור האחרון לא יפתח, מהפכה בהרכב מכבי פתח תקוה וקללות בין מאטוביץ' לירוחם בבית"ר

one

המשחקים:

הפועל חיפה - מכבי תל אביב
שבת, 17:00, האצטדיון החדש בחיפה, שופט: דניאל בר נתן

עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
שבת, 18:00, האצטדיון בקרית שמונה, שופט: לירן ליאני

הפועל כפר סבא - בני סכנין
שבת, 18:30, אצטדיון לויטה, שופט: זיו אדלר

מכבי נתניה - הפועל רעננה
שבת, 19:00, האצטדיון החדש בנתניה, שופט: אוראל גרינפלד

בני יהודה - הפועל באר שבע
שבת, 19:30, אצטדיון הרצליה, שופט: לירן וקסברגר

בית"ר ירושלים - הפועל עכו
ראשון, 20:15, אצטדיון טדי, שופט: צביקה לוי

הפועל תל אביב - מכבי חיפה
שני, 20:55, אצטדיון בלומפילד, שופט: מנשה משיח

פרדראג ראיקוביץ' עם אלי דסה, מכבי תל אביב. קובי אליהו
חוזר? ראיקוביץ'/קובי אליהו

14:30: בני יהודה: אמיר עגייב הושעה לקראת המשחק הקרוב, כשהסיבה לכך היא התנהגותו לאחר החילוף שלו במשחק האחרון נגד בני סכנין. תיירי דובאי יעלה בהרכב במקומו (אורן קורנפלד).

14:00: בית"ר ירושלים: באימון הקבוצה היום נרשמו מספר עימותים בין דושאן מאטוביץ' למגן תומר ירוחם. מאטוביץ' איבד את העשתונות באחד האירועים בשל טענת ירוחם לנבדל וצרח עליו בעברית: "יא בן זונה תסתום את הפה" והתפרץ בשלל קללות נוספות. לאחר מכן היו מספר עימותים נוספים בין השניים אך המאמן סלובודאן דראפיץ' העדיף להבליג ונתן לאימון להמשיך. בבית"ר אמרו על האירוע: "זה קורה מדי פעם כחלק מאמוציות. דושאן הוא הקפטן וצריך לכבד אותו אבל אסור לו לדבר ככה. דראפיץ' ידבר עם השניים וירגיע את העניינים". (אופיר סער).

13:45: הפועל רעננה: אחרי שני הפסדים, ובמיוחד אחרי התחושה הקשה מההפסד במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב, חיים סילבס ושחקניו רוצים להשיג ניצחון ראשון העונה בנתניה. בקבוצה מפגינים ביטחון כלפי השוער המחליף, עומרי גלזר, שיחליף בין הקורות את אריק ינקו הפצוע. סילבס התלבט השבוע האם לעלות עם שני בלמים או שלושה, אך הוא צפוי לפתוח בסופו של דבר עם בן בנימין כקשר אחורי. יובל שבתאי מוצהב ושניר שוקר או סער בנבנישתי ימלאו את מקומו (אורן קורנפלד).

13:30: עירוני קרית שמונה: שחקני הקבוצה הופתעו מכך שעידו אקסברד מחוץ לסגל. אחרי שקרית שמונה לא כבשה בשני משחקים רצופים, ציפו השחקנים כי החלוץ הטבעי היחיד בסגל ישחק. קאסיו פרננדס חוזר להרכב ויחליף את דין מימוני בהגנה (שלמה וייס).

13:20: הפועל רעננה: אחרי שני הפסדים, ובמיוחד אחרי התחושה הקשה מההפסד במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב, חיים סילבס ושחקניו רוצים להשיג ניצחון ראשון העונה בנתניה. בקבוצה מפגינים ביטחון כלפי השוער המחליף, עומרי גלזר, שיחליף בין הקורות את אריק ינקו הפצוע. סילבס התלבט השבוע האם לעלות עם שני בלמים או שלושה, אך הוא צפוי לפתוח בסופו של דבר עם בן בנימין כקשר אחורי. יובל שבתאי מוצהב ושניר שוקר או סער בנבנישתי ימלאו את מקומו (אורן קורנפלד)

12:40: מכבי נתניה: ראובן עטר צפוי לבצע ארבעה שינויים בהרכב במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה בקדנציה הנוכחית זאב חיימוביץ' אמור לפתוח במרכז ההגנה על חשבון ירין חסן. שמעון הרוש שהחלים מפציעה ארוכה צפוי לפתוח כמגן שמאלי במקום אמייה טגה שסובל מקרע בשריר הירך. בהתקפה צפויים לפתוח גאל מרגוליס ומומאדו סיסאיי על חשבון משה לוגסי וטל איילה. אוהדים רבים הביעו עניין רב במשחק גם בגלל החזרה של עטר לקבוצה ונראה כי קרוב ל-4,000 מהם יגיעו מחר למשחק (יניב טוכמן)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
היענות נמוכה. אוהדי מכבי תל אביב/מגד גוזני

12:35: מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' ערך הבוקר אימון מלא בשורות מכבי תל אביב. זו הפעם הראשונה מאז נפצע בברכו שהשוער מתאמן בצורה מלאה. ראיקוביץ' נפצע במדי הנבחרת הצעירה של סרביה ורק שלשום חזר לארץ (יניב טוכמן)

12:15: הפועל באר שבע: אובידיו הובאן כשיר ויפתח בהרכב של ברק בכר במקום רועי גורדנה. המאמן יבצע עוד שינוי מפתיע, כששלומי ארבייטמן, שכבש במספרת מול הפועל חיפה במחזור הקודם, לא יפתח. בן תורג'מן יחליף את אופיר דוידזאדה באגף שמאל. ברק בכר התייחס להתבטאות של איגייבור על כך שהפועל באר שבע הקבוצה הטובה בארץ: "איגייבור אמר שאנחנו הטובים בליגה? הוא צדק". (איציק יצחקי)

12:05: בני יהודה: תנסה להמשיך במומנטום החיובי גם נגד הפועל באר שבע בחוץ, אבל היא תצטרך לעשות זאת ללא אסי בלדוט הפצוע, אותו ינסו להכשיר לקראת המשחק בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב. יוסי אבוקסיס החליט לעבות את ההגנה שלו עם הצבתו של איציק עזוז כבלם לצידם של דן מורי ואביב חדד. מאור קנדיל יתופקד כמגן שמאלי. דלה איינוגבה יחזור לשער אחרי שסיים לרצות את ההרחקה. ג'וד נוורו יעלה בחוד ויקווה להמשיך במומנטום החיובי אחרי שהבקיע שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים (אורן קורנפלד)

11:47: מכבי תל אביב: נכון לשישי בצהריים נמכרו רק כמה עשרות כרטיסים לאוהדי מכבי לקראת המשחק מחר בסמי עופר מול הפועל חיפה, אבל גורמים שונים בקרב ארגוני האוהדים טענו כי בסופו של דבר יגיעו כ-2,500 אוהדים לחיפה ולא יהיה חרם, למרות המתיחות בין הקהל להנהלה. "נכון שבכל שבוע רגיל היינו עומדים עכשיו על 1,500 כרטיסים שנמכרו במכירה מוקדמת לסמי עופר", אמר גורם בכיר בארגון האוהדים. "אבל אחרי הרבה לבטים נראה שיהיה קהל שלנו בחיפה ושנעודד גם מול צ'לסי ביום שלישי, אבל זה עדיין לא אומר שהמתיחות מול ההנהלה בעקבות כל הפעולות שלה הסתיימה" (יניב טוכמן)

שחקן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה, מול שחקן הפועל חיפה, תומר סוויסה. ברני ארדוב
יחסר לבנין מול האלופה. תומר סוויסה/ברני ארדוב

11:00: הפועל באר שבע: כ-3,500 אוהדים צפויים ללוות את הפועל באר שבע למשחק בהרצליה, מול בני יהודה. הקבוצה ערכה הבוקר אימון מסכם ומשם תצא למלון בתל אביב. אליניב ברדה, שיפתח בהרכב, אמר הבוקר: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את העבודה שלנו. אני זוכר כמובן שהמשחקים מול בני יהודה היו דרמטיים, אבל אם זה יהיה דרמטי לטובתנו - אשמח. האצטדיון בהרצליה יהיה מלא ואני יודע שהקהל שלנו יגיע בהמוניו למשחק".

10:40: מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון מתכנן מספר שינויים לעומת ההרכב שהפסיד להפועל עכו. נאור פסר יחזור להרכב לראשונה מאז חודש ספטמבר ויחליף את דודי טוויטו. ג'ו מונונגה שסיים לרצות עונש השעייה יתפוס את מקומו של מינדאוגאס פאנקה. גם עוז פרץ יקבל את ההזדמנות. מוחמד כליבאת יפתח עם עידן שמש בצוותא בחוד. "הפסד יסבך אותנו עוד יותר מהמצב הקשה שבו אנחנו נמצאים. חייבים לנצח", אמרו במועדון. המשחק בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים יתקיים במושבה (אורן קורנפלד).

10:30: הפועל חיפה: הקבוצה השלימה את ההכנות למפגש מול מכבי תל אביב. תומר סוויסה המורחק ייעדר, אנס דאבור ועלי חטיב מתמודדים על מקום בחוד במקומו (שלמה וייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully