וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מה שהביא שינוי זה לא מה שאמרתי, זה איך שהשחקנים הגיבו"

הקאבס ייחסו את הניצחון על מילווקי להפצרות של בלאט ולברון ולאסיפת הווידאו הארוכה שקיים המאמן אחרי דטרויט. שביעות רצון מהמחליפים, הפרשנים מחמיאים: "ג'יימס ובלאט התאחדו למטרה משותפת". מוזגוב הפצוע ייעדר 10-14 ימים

AP

המספרים

* הבאקס הורידו 22 ריבאונדים בלבד במשחק כולו - הכי מעט שקבוצה השיגה העונה במשחק שלם. לשם השוואה, לאנדרה דראמונד יש כבר שני משחקים העונה עם יותר מ-22 ריבאונדים.

* ללברון ג'יימס יש כבר 22 משחקים בחמש העונות האחרונות עם לפחות 25 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ולמעלה מ-65 אחוז מהשדה. הבא אחריו ברשימה בפרק הזמן הזה הוא קווין דוראנט, עם תשעה משחקים כאלה בלבד.

* הקאבס מדורגים במקום ה-29 בלבד באחוזי קליעה מהקו מתחילת העונה. הלילה הם דייקו 24 פעמים משם ב-40 אחוז.

* טריסטן תומפסון רשם את משחקו ה-300 ברציפות ללא חיסורים בין לבין. זה הרצף השני באורכו בליגה.

* מתיו דלבדובה חילק 13 אסיסטים - שיא קריירה.

* הקאבס עלו למאזן 0:6 במשחקי בית מפתיחת העונה.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
תרומה מכולם. בלאט/AP

התגובות

דיוויד בלאט מקבל יותר ויותר חיזוקים על תפקודו בעתות משבר. בעונה שעברה, כשהקבועה שקעה לתוך רצף של הפסדים וביקורות הושמעו מכל עבר, הוא חשב על פתרון יצירתי להורדת מפלס הלחץ ולקח את השחקנים לבאולינג במקום לקיים אימון. אמש, שביום אחרי ההפסד המתסכל לדטרויט, בלאט שוב ביטל את אימון השחרור. במקומו, הוא שלח את השחקנים לחדר הוידאו לתדריך ארוך, כולל שיחה על המצב. "קואץ' בלאט ירד עלינו כמו שצריך, ובצדק", אמר לברון ג'יימס בסיום הניצחון הלילה (בין חמישי לשישי) 100:115 על מילווקי, שקטע רצף של שני הפסדים. "בילינו בערך 45 דקות בחדר הווידאו, כך שאתמול לא היה לנו יום מנוחה. זה היה יום מנוחה מהפרקט, אבל לא יום מנוחה רגיל".

בימים האחרונים לברון ובלאט הפצירו בשחקני קליבלנד לחזור לאגרסיביות ולרעב שאפיינו אותם בעונה שעברה, והלילה, כך נראה, זה עבד. "זה אתגר גדול כי אני מסתכל על הליגה מסביב, ולא רואה עוד קבוצה שלא שיחקה עם כל הסגל שלה עדיין", הוסיף לברון. "אני אפילו לא יכול לספור כמה שחקנים אצלנו פצועים. זה קשה, אבל זה לא צריך לשנות שום דבר בגישה שלנו. עדיין אנחנו צריכים לשחק בגישת חירום. אני לא אומר שצריך להרגיש שסוף העולם מתקרב, או משהו כזה. אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. עד שלא נבין את זה, לא נשתפר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול ג'רד ביילס, מילווקי באקס. AP
הרבה יותר אגרסיביים. לברון/AP

גם המסר שבלאט ניסה להעביר היה דומה. "לא הייתי קורא למה שנקלענו אליו פרשת דרכים, זה לא נראה לי פייר, אבל יש מקרים שבמהלך העונה אתה חייב להסתכל על הדברים מלמעלה ולהגיד 'היי, חכה רגע, יש דברים שצריך לתקן או להשתפר בהם'. מה שחווינו השבוע הוא כנראה אחד מאותם רגעים", אמר המאמן. "יש לנו קבוצה עם שחקנים מנוסים, וטרנים שמבינים סיטואציות כאלה. יש לנו מנהיג נהדר כמו לברון, וחבר'ה נהדרים כמו ג'יימס ג'ונס. אלה שחקנים שבאמת יודעים מה דרוש לקבוצה שמתמודדת ברמות הכי גבוהות. זה לא מה שאמרתי להם באסיפת הווידאו, מה שהביא את השינוי זה מה שהשחקנים עשו ואיך הם הגיבו לזה. ראו שהם ידעו בדיוק מה הם רוצים מעצמם הלילה. ראיתם את זה בגישה שלהם".

אם יש משהו שבלאט ייקח איתו מהמשחק הזה, זו היכולת של שני המחליפים מתיו דלבדובה ואנדרסון ורז'או, שתרמו רבות הלילה. בהיעדרם של קיירי אירווינג ומו וויליאמס הפצועים, הרכז האוסטרלי פתח בחמישייה לראשונה העונה. "מה שאהבתי במשחק של דלי הלילה זה שהוא הריץ את ההתקפה בפשטות. הוא שיחק 38 דקות, זה לא נורמלי. אבל לדלי תמיד יש מקום בקבוצה הזאת בגלל הדברים שהוא מביא לקבוצה. אני לא חושב שיהיו עוד הרבה משחקים שהוא יקבל בהם כל כך הרבה דקות, אבל הוא בהחלט יעזור לנו לנצח עוד ועוד משחקים. גם אנדי (אנדרסון ורז'או) נתן לנו דחיפה. הסיבה היחידה שהוא לא עושה את זה יותר זה בגלל שהוא לא משחק הרבה. הוא היה פנטסטי".

בשעות הערב הודיעה קליבלנד כי הסנטר שלה טימופיי מוזגוב, שנפצע בכתף במהלך המשחק, סובל ממתיחה שתשבית אותו לתקופה של 10-14 ימים. מו וויליאמס, שלא שיחק בגלל פציעה, ינוח גם במשחק הקרוב מול אטלנטה והוא בספק למפגש בליל שני נגד אורלנדו.

שחקן קליבלנד, ג'יי. אר סמית'. רויטרס
הידית חזרה. ג'יי אר סמית'/רויטרס

מה אומרים הפרשנים

כריס פידור מה'פליין דילר' התייחס לשטף ההתקפי של הקאבס וכתב כי "הנעת הכדור המהירה הפכה לסימן ההכר של הקאבס במהלך רצף שמונת הניצחונות, אבל בשלושת המשחקים האחרונים זה קצת נעלם. זה חלק מהדברים שבלאט המחיש באסיפת הווידאו שהוא קיים. קליבלנד רצתה לתקן את זה, וזה מה שקרה. התוצאה הייתה שהקאבס קלעו 115 נקודות ב-56 אחוז מהשדה".

ג'ייסון לויד מ'האקרון ביקון ג'ורנל' כתב על השותפות שנוצרה בין בלאט ללברון: "נראה ששניהם היו מרוצים מרמת המאמץ שקליבלנד השקיעה במשחק. הם התאחדו בשביל מטרה משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully