וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד עלתה למקום הראשון במזרח עם 100:115 ביתי על מילווקי

הקאבס קטעו קצף של שני הפסדים ליריבות מהמזרח ונקמו ביריבה שהכניעה אותם בתחילת השבוע בזכות משחק טוב של לברון (27 נקודות) ולאב (23 ו-15 ריבאונדים). מוזגוב הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה

AP

מאזן: 3:9 (מקום ראשון במזרח)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד-ניצחון

המשחק הבא: מול אטלנטה בבית (בלילה שבין שבת לראשון)

מדד הטריו: קיירי אירווינג הפצוע עדיין חסר, אבל לברון ג'יימס וקווין לאב מילאו את מקומו היטב הלילה. לברון סיים עם 27 נקודות באחוזים מצוינים (9 מ-13 מהשדה, 8 מ-9 מהקו), אליהן הוסיף 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קווין לאב רשם עוד משחק טוב מאוד וניפק 23 (7 מ-15 מהשדה)) ו-15 ריבאונדים.

הקאבס אמנם מתקשים באופן מפתיע למדי מול יריבות מהמזרח מפתיחת העונה, אבל כשהם חוזרים לקוויקן לונז ארינה הביתי, נראה שהכל נשכח. הלילה (בין חמישי לשישי) זה הסתיים בניצחון על יריבה מהקונפרנס שעשתה לה לא מעט בעיות בעבר ואף ניצחה אותה מוקדם יותר השבוע - מילווקי - עם 100:115 חלק, שהעלה את המאזן הביתי של הקאבס ל-0:6. בכך, החבורה של דיוויד בלאט קטעה רצף של שני הפסדים והשכיחו לפחות עד להפסד הבא את הטענות על רמת המוטיבציה והאגרסיביות עליהן התלוננו לברון ובלאט בימים האחרונים.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול ג'רד ביילס, מילווקי באקס. AP
שיתוף פעולה פורה עם לאב. לברון/AP

קליבלנד פתחה את המשחק היטב, כשלברון מכתיב את הטון עם רמת אגרסיביות שבאה להראות לחברים איך עושים זאת נכון. הקאבס הובילו 23:28 בתום הרבע הראשון, אך פתחו פער משמעותי רק לקראת סיום הרבע השני, אותו סיימו עם 35 נקודות לעומת 25 של הבאקס. היתרון של הקאבס תפח ותפח והגיע בשיאו ל-21 נקודות באמצע הרבע השלישי, אבל אז הגיעה פציעה מטרידה של טימופיי מוזגוב - שהצטרף לרשימת הפצועים הארוכה ממילא של בלאט - והקאבס הורידו רגל מהגז. בהמשך התברר כי הסנטר הרוסי לא יחזור עד סוף הערב, וכי הוא יעבור בדיקת MRI כדי לברר מה חומרת הפציעה. בשלב זה יאניס אנטטוקמפו, בדקות נהדרות, החזיר את הבאקס לעניינים ונגס בהפרש עוד ועוד, כדי לרדת לקראת הרבע האחרון בפיגור חמש בלבד, אך אז לברון וקווין לאב ברצף של מהלכים חיוביים בהתקפה החזירו את ההפרש לדו ספרתי, ופחות או יותר סגרו עניין.

פרט ללברון ולאב שהצטיינו כהרגלם, גם הצוות המסייע של קליבלנד התעלה וחיפה על ההיעדרויות הרבות. מתיו דלבדובה קיבל צ'אנס בחמישייה, זכה למנה מכובדת של 39 דקות ותרם בהן 7 נקודות ו-13 אסיסטים - שיא קריירה. גם ג'יי אר סמית' סיפק את הצליפות המוכרות שלו וסיים עם 18 נקודות, בעוד טריסטן תומפסון, במשחקו ה-300 ברציפות ללא פציעה - הרצף השני הכי ארוך בליגה - תרם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים מהספסל. הקאבס דייקו באחוזים גבוהים (56 אחוז מהשדה, 11 שלשות ב-46 אחוז מהשלוש), ושלטו לחלוטין בריבאונד עם 43 לעומת 22 של האורחים. מנגד, הגריק פריק הלהיב עם שיא קריירה של 33 נקודות (12 מ-15 מהשדה), וקיבל סיוע סביר מכריס מידלטן (15 נקודות) וג'בארי פארקר (14), ששב לפעילות אחרי היעדרות ממשחק בודד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
חוזר לנצח. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully