וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "אנצח את המלחמה בסרטן, רוצה שיזכרו אותי כאחד שעזר לאחרים"

אגדת העבר של ברצלונה, שהובחן לאחרונה כחולה בסרטן הריאות, ממשיך להיאבק במחלה ולא מוותר: "מתמודד עם זה בשלווה ובכל הכוח". על הקלאסיקו: "ברור שאעקוב, כדורגל הוא החיים שלי"

דרור פיקלני

בווידאו: ביקורו של יוהאן קרויף בישראל

יוהאן קרויף, אגדת העבר של ההלנדית של ברצלונה, שלאחרונה הובחן כחולה בסרטן הריאות ובנוסף עזב את משרתו באייאקס בגלל חילוקי דעות, מנסה להישען על הכדורגל וממשיך להיאבק כמה שהוא יכול במחלה הארורה. בראיון בספרד, הוא התייחס למחלה ולמשחק הקלאסיקו הגדול שיתקיים ביום שבת.

"הופתעי כשקיבלתי את ההודעה שאני חולה, אתה מאבד משקל לאט לאט ואז אומרים לך את הנורא. צריך להתמודד עם זה, אני מתמודד עם הרבה כוח ושלווה. אמרתי לאשתי 'תראי כמה אנשים אוהבים אותי', המסרים והודעות התמיכה נותנים לי כוח יותר מתמיד. אני אנצח במלחמה הזאת כי אני שומר על עצמי מבחינה פיזית ויש אנשים שעוזרים לי, בברצלונה, באמסטרדם ובלונדון".

- יוהאן קרויף. דרור פיקלני
נלחם כמה שהוא יכול. קרויף/דרור פיקלני

כנשאל על הרגע בחיים בו החליט להקדיש מעצמו לאחרים, ענה: "כשהייתי בעבר בארה"ב שמעתי על מקרים של ילדים, אבל לא יכולתי לעזור כי הייתי עדיין שחקן פעיל. עכשיו הגיע הזמן שלי לעזור לכל מי שאני יכול, ואני מקווה שיזכרו אותי גם בגלל זה ולא רק בגלל שהייתי שחקן גדול".

על הקלאסיקו הקרוב סירב להרחיב, אך אמר: "אעקוב אחרי המשחק, כדורגל הוא החיים שלי. המשחק הזה יהיה חגיגה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully