וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו האצטדיונים שיארחו את קופה סנטנריו בארצות הברית

לרגל חגיגות מאה השנים לטורניר הקופה אמריקה, ארצות הברית, שקיבלה את הכבוד לארח אותו, חשפה את עשרת המגרשים הסופיים אשר יארחו את כל המשחקים. נשיא ההתאחדות האמריקאית: "האוהדים ייהנו"

אצטדיון המאה בסיאטל. AP
אצטדיון המאה בסיאטל/AP

טורניר הקופה אמריקה הבא, אשר ישוחק על אדמת ארצות הברית ויהיה בסימן וציון 100 שנים למפעל, מתעתד להיות אירוע יוצא דופן וכזה שייזכר לעוד שנים רבות. הטורניר, שיתקיים בין השלישי ל-26 ביוני 2016, יכלול נבחרות מדרום ומרכז אמריקה ולראשונה בהיסטוריה ישוחק מחוץ לדרום אמריקה.

היום (חמישי), אחרי סינון של 24 האצטדיונים הראשונים שהיו מועמדים לארח את המשחקים, נחשפו עשרת הנבחרים. המגרשים, בדומה למונדיאל, יארחו מספר משחקים על פני תקופת הטורניר, כאשר כל אחד אמור לארח לפחות שלושה משחקים. יו"ר ההתאחדות האמריקאית, סוניל גולאטי, התייחס לאירוע הצפוי: "המגרשים והערים יספקו חוויה נהדרת לקהל מכל העולם שירצה לבוא לראות את הקופה. האירוע יאפשר להם לראות את התשוקה האמיתית לכדורגל שיש בארצות הברית".

"נתייחס לקהל הרב בצורה מופתית. סביבת האצטדיון תהיה ברמה עולמית והחוויה שלהם תהיה מיוחדת. כל זה כמובן בנוסף למשחקים עצמם, בהם יטלו חלק כמה מהשחקנים הטובים בעולם". נשיא ה-CONCACAF, אלפרדו יואיט, התייחס גם הוא לאירוע: "עשרת האצטדיונים יספקו את הבמה המושלמת ליבשת אמריקה בחגיגה של כדורגל והיסטוריה. אני משוכנע שארצות הברית תשאיר לקהילת הכדורגל זיכרון שלא יישכח".

רשימת האצטדיונים המלאה:

ג'ילט סטדיום (בוסטון), סולג'ר פילד (שיקגו), אצטדיון NRG (יוסטון), הרוז בול (לוס אנג'לס), אצטדיון מטלייף (ניו יורק), אצטדיון סירקס בול (אורלנדו), לינקולן פיננשל סטדיום (פילדלפיה), אצטדיון אוניברסיטת פיניקס (פיניקס), אצטדיון ליווי'ס (סן פרנסיסקו), סנצ'ורי לינק פילד (סיאטל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully