וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:3 את שאלקה

הבווארים התקשו, אבל השיגו ניצחון 12 ב-13 מחזורים. אלאבה (9), חאבי מרטינס (69) ומולר (92) כבשו לאלופה, מאייר איזן זמנית (17). וולפסבורג דרסה 0:6 את ורדר ברמן, עוד ניצחון לגלדבאך, 1:3 ללברקוזן

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן (למטה) עם דויד אלאבה. GettyImages
כמה שהוא התגעגע לרשת. חאבי מרטינס/GettyImages

אחרי ביטול המשחק מול הולנד בשל חשד לאירוע טרור, הבונדסליגה שבה אמש (שישי) לפעילות תחת אבטחה כבדה, כאשר המבורג גברה 1:3 על השנייה בטבלה, בורוסיה דורטמונד. במוקד המשחקים בשבת, באיירן מינכן תתארח אצל שאלקה. וולפסבורג השיגה את תוצאת השבת, 0:6 על ורדר ברמן.

seperator

המבורג - בורוסיה דורטמונד 1:3

משהו לא מסתדר לשוורצגלבן בביקורים שלהם אצל המבורג ובפעם השלישית בארבעת משחקי החוץ האחרונים באצטדיון, הם חטפו שלושה שערים ונתקעו אחרי שבעה ניצחונות רצופים, כולל בדרבי במחזור הקודם. מי שניצלה זאת הייתה היריבה, שחגגה בגדול וברחה מעט מהאזור המסוכן. פייר מישל לאזוגה הנהדר כבש את הראשון בדקה ה-19 בפנדל, אחרי שריקה מפוקפקת. ארבע דקות להפסקה, לואיס הולטבי הכפיל את היתרון ובדקה ה-55 כבש מאטס הומלס שער עצמי אומלל. ארבע דקות לסיום, פייר אמריק אובמיאנג צימק מקרוב עם שער הליגה ה-15 שלו העונה, אבל זה ממש לא ניחם איש בדורטמונד.

שאלקה - באיירן מינכן 3:1

הבווארים נאלצו לעבוד קשה מאוד במערב גרמניה, אבל הצליחו לצאת מהפלטינס ארנה עם ניצחון 12 ב-13 מחזורים. באיירן מינכן עשתה את זה עם 1:3 מול שאלקה, כשדויד אלאבה (9), חאבי מרטינס (69) ותומאס מולר (92) כובשים את השערים עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה, בעוד מקס מאייר (17) מאזן זמנית. באיירן הגדילה את הפער בפסגה לשמונה נקודות כשהיא עם 37 לעומת ה-29 של בורוסיה דורטמונד. שאלקה הידרדרה עד המקום השביעי עם 20.

השער הראשון של באיירן הגיע, כאמור, בדקה התשיעית. דויד אלאבה בעט מ-25 מטר כדור שפגע באחד משחקני שאלקה, שינה את הכיוון ותפס את רלף פהרמן לא מוכן, 0:1 לאורחת. שאלקה הצליחה לאזן כעבור שמונה דקות בלבד אחרי שלירוי סאנה מצא את מקס מאייר בכדור עומק ומאייר בעט יפה פנימה מ-16 מטר והכניע את מנואל נוייר, שפגש את הקבוצה בה גדל. השני של האלופה הגיע בדקה ה-69 כשהגבהה יפה של אריאן רובן מצאה את חאבי מרטינס, שעלה מעל בנדיקט הובדס ונגח מצוין פנימה את ה-1:2. שער ראשון של הקשר/בלם הספרדי מאז מאי 2013. מולר כבש את השלישי בתוספת הזמן לאחר שקיבל כדור עומק מלבנדובסקי ובעט נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם אריאן רוב, חאבי מרטינס. GettyImages
רובן, אלאבה וחאבי מרטינס חוגגים/GettyImages

וולפסבורג - ורדר ברמן 6:0

ניצחון גדול של הזאבים, השישי שלהם ברציפות על ברמן. שערים של אלחנדרו גלבאס (11, עצמי), מקס קרוזה (44, 87), וייריניה (56), ג'ושוע גילאבוגי (67) ובאס דוסט (78) עשו את העבודה עבור וולפסבורג, לה זה כמובן הניצחון הגבוה ביותר העונה.

איינטרכט פרנקפורט - באייר לברקוזן 3:1

שני הפסדים רצופים דרדרו את לברקוזן עד למקום השמיני, אבל הערב היא הצליחה לעצור את הרצף ולהתקדם מעט בטבלה. חאבייר הרננדס כבש פעמיים במחצית הראשונה (23, 39), לפני שסלובודאן מדוייביץ' צימק (45). הקאן צ'לאניולו קבע 1:3 בדקה ה-72 והבטיח ניצחון.

מקס קרוזה, שחקן וולפסבורג. GettyImages
ניצחון קליל לוולפסבורג. קרוזה חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - האנובר 1:2
למנשנגלדבאך: איברהימה טראורה (34), רפאל (84). להאנובר: ארתור סובייך (65).

פ.צ קלן - מיינץ 0:0

שטוטגרט - אוגסבורג 4:0
לאוגסבורג: אלכסנדר אסוויין (11), טימו באומגרטל (17, עצמי), יאן-אינגוור קאלסן-בראקר (36), ג'ה-צ'אול קו (54)

עדכון אחרון: 18:26

שחקני המבורג חוגגים שער. GettyImages
ניצחון ענק להמבורג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully