וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "בלאט עושה את העבודה מצוין, לא פחות טוב מאף אחד אחר"

כוכב קליבלנד שיבח את מאמנו לפני המשחק מול מילווקי. הישראלי הרחיב בנושא המנהיגות של לברון: "הוא דוחף את השחקנים כיחידה וכיחידים. את עצמו הוא דוחף חזק יותר מכל אחד אחר"

AP

בווידאו: בלאט מדבר אחרי ההפסד לדטרויט

קליבלנד תנסה להתאושש הלילה (בין חמישי לשישי) מרצף בן שני הפסדים, כשתארח את מילווקי שכבר ניצחה אותה העונה. כמובן שקיירי אירווינג עדיין לא כשיר להתמודדות, אך גם שיתופו של מחליפו מו וויליאמס עומד בספק, משום שהגארד הוותיק סובל מכאבים ברגלו.

על אף צמד ההפסדים הרצופים, לברון ג'יימס מצא זמן לשבח את מאמנו ואמר: "דיוויד בלאט עושה את העבודה שלו מצוין, לא פחות טוב מאף מאמן אחר בליגה. התפקיד שלנו הוא לתת את התפוקה".

בלאט עצמו התייחס למנהיגות שלברון לוקח על עצמו לאחרונה, מנהיגות שבין היתר באה לידי ביטוי גם בביקורת כלפי חבריו לקבוצה, ואמר: "הוא מעודד אותם ודוחף אותם כיחידה וכיחידים להיות טובים יותר. הוא דוחף את עצמו חזק יותר מכל אחד אחר. לברון הוא המנהיג שלנו, וחלק מהאחריות שבאה עם זה היא לדחוף את החברים לקבוצה. זה דבר טוב".

לברון נשאל על הדרכים השונות בהן הוא דוחף את חבריו לקבוצה, והשיב: "כולם שונים. זה כמו שיש לך כמה ילדים, אתה מבין שאתה לא יכול לגדל אותם אותו דבר. לכולם יש אישיות שונה, ואי אפשר לנהיג את כולם באותה דרך. כשאתה מבין זאת, הכל קל יותר".

על כך שהקאבס קיבלו יום מנוחה, לכאורה, אמר הכוכב: "המאמן ביקר אותנו בצדק, צפינו בוידאו 45 דקות. זה ממש לא היה יום מנוחה, אולי מהפרקט אבל לא מהרצון להשתפר. היה חשוב לראות חלק מהטעויות שעשינו בשני המשחקים האחרונים. כשאנחנו מניעים כדור ושומרים ברמה גבוהה אנחנו קבוצה טובה, אבל כשלא - אז לא. אני יודע שזו עונה ארוכה, אבל צריך לשחק כדורסל טוב יותר, ועד שלא נבין את זה, לא נשתפר".

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
הכל דבש? לברון ובלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully