וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דג'וקוביץ' מול נדאל בחצי הגמר, פדרר נותר מושלם

הסרבי (1) היה זקוק למערכה אחת מול ברדיך (6) ועלה עם 3:6, 5:7 בדרך למפגש המסקרן. המאסטרו (3) עלה מהמקום הראשון עם 5:7, 6:4, 4:6 על נישיקורי (8), על אף מפלה במערכה השנייה

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
בכושר נהדר. פדרר/AP

רוג'ר פדרר המשיך הערב (חמישי) את המומנטום הנהדר שלו בטורניר גמר הסבב בלונדון, כשניצח את קיי נישיקורי 5:7, 6:4, 4:6. המאסטרו שמר על מאזנו המושלם ולמעשה הבטיח את המקום הראשון בבית "סטן סמית'". נובאק דג'וקוביץ' היה זקוק למערכה אחת במשחק מול תומאש ברדיך ועשה את העבודה עם 3:6, 5:7 בדרך למפגש בחצי הגמר מול רפאל נדאל.

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - קיי נישיקורי (8, יפן) 5:7, 6:4, 4:6

המשחק נפתח בצורה הפכפכה למדי, כששני השחקנים השיגו שתי שבירות כל אחד, ופדרר עלה ל-5:6. ואז, בשיא הלחץ, קיבלנו את הנקודה היפה במשחק ממחבטו הקסום של השוויצרי, שנעזר לאחר מכן בשתי שגיאות רצופות של היפני וניצח 5:7 את הסט הראשון. פדרר פתח היטב את המערכה השנייה, במשחקון השלישי השיג שלוש אפשרויות שבירה, ניצל את הראשונה שבהן וברח ל-1:4. גמור? ממש לא. נישיקורי לא אמר נואש, העלה רמה, ניצח חמישה משחקונים רצופים עם טניס אדיר, ניצח 4:6 וכפה מערכה שלישית ומכרעת. פדרר שוב פתח טוב יותר ושוב עלה ל-1:4 עם שבירה מהירה, ושוב נישיקורי שבר בחזרה, ושוב השווה ל-4:4. אלא שהפעם שהשוויצרי השיג נקודת משחק במשחקון העשירי, על ההגשות של יריבו, וסגר עניין.

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - תומאש ברדיך (6, צ'כיה) 3:6, 5:7

המדורג ראשון היה זקוק למערכה אחת כדי להבטיח את מקומו בחצי הגמר, ועשה זאת עם שתי שבירות בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה מול הצ'כי, שהסיכוי היחיד שלו להעפיל לשלב הבא היה בעזרת ניצחון חלק בשתי מערכות. דג'וקוביץ', שהביס את נישיקורי בסיבוב הראשון ולאחר מכן הפסיד לפדרר, יפגוש את רפאל נדאל בחצי הגמר וינסה להמשיך את מסע ההגנה על התואר בו זכה בשנה שעברה. כל שנותר לברדיך הוא להשיג ניצחון של כבוד, מול היריב לו הפסיד ב-20 מ-22 המפגשים הקודמים, אך הוא איבד יתרון במערכה השנייה ונוצח בה 7:5.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
מחכה לנדאל. נובאק דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully