וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנפרנקו זולה: "התקופה הקשה שאדן הזאר נמצא בה תעשה לו טוב בהמשך"

המאמן האיטלקי, ששיחק בעבר בצ'לסי וספג ביקורות בעצמו לא פעם, מרגיע את הקשר הבלגי וטוען שתקופות לא טובות כמו שהוא נמצא בהן עוזרות להפוך לשחקן טוב יותר: "יכול להיות אחד הגדולים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו

ג'אנפרקנו זולה, ששיחק בעבר כמעט שבע שנים במדי צ'לסי ומאמן כיום את אל ערבי מקטאר, לא חושב שהתקופה הרעה שכוכב הבלוז, אדן הזאר נמצא בה, תימשך לאורך זמן ואפילו מאמין שמכאן הבלגי יוכל להפוך לשחקן טוב יותר. בראיון ל-'Omnisport', המאמן האיטלקי דיבר על השחקן ועל מצבה של הקבוצה הלונדונית.

"המצב שהזאר נמצא בו כרגע דומה למצב שאני הייתי בו בשנה השנייה שלי כאן, ,פתח זולה. "השנה הראשונה שלו הייתה נהדרת והוא קיבל את ההכרה שלו, ועכשיו כשכל הזרקורים עליו, הכל הופך לקשה יותר. כל שחקן עובר את זה בקריירה, אבל אני חושב שזו הזדמנות בשבילו להשתפר לקראת ההמשך. הוא עדיין צעיר ויכול להפוך לאחד הגדולים".

אדן הזאר שחקן צ'לסי. GettyImages
זולה מאמין שהוא יצא מהתקופה הלא טובה. הזאר/GettyImages

על התוצאות הרעות של הקבוצה וז'וזה מוריניו: "במשחק האחרון נגד סטוק סיטי בו צ'לסי הפסידה קרה משהו אחר - הם שיחקו טוב, אבל לא הצליחו להבקיע, כשמנגד סטוק כבשה במעט ההזדמנויות שלה. אם הקבוצה רוצה לדעת לנצל משחקים כאלה ולצאת מהמצב, כולם צריכים לעבוד ביחד בשביל זה. מוריניו האיש הנכון לסחוב את הקבוצה, הוא מאמן טוב. זו הזדמנות לכל הקבוצה להתחשל ולהיות טובה יותר".

על הקפטן ג'ון טרי, שחווה עונה לא טובה: "הוא עוד יהיה שחקן מפתח להמשך. הוא תמיד משפיע בחדר ההלבשה, שחקנים אחרים עדיין מסתכלים עליו ואני בטוח שהוא עוד ידחף אותם להצלחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully