וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אבטחה כבדה: נבחרת הנשים יצאה לאנקרה

הנבחרת של עדן ענבר המריאה למשחק מוקדמות אליפות אירופה נגד טורקיה (שבת, 20:00, ספורט 5+). אלישיה קלארק: "הפעם הראשונה שיש לי הזדמנות לייצג מדינה, זה כבוד גדול"

עדן ענבר מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
צוות נרחב של מאבטחים. עדן ענבר/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל תמריא היום (חמישי) לאנקרה, בירת טורקיה, לקראת משחקה במוקדמות אליפות אירופה 2017 נגד הנבחרת המקומית במוצאי שבת (20:00, ספורט 5+). בהתאם למצב והתקופה, הנבחרת תגיע עם אבטחה גדולה מאוד לאנקרה, כולל צוות נרחב של מאבטחים שיצא איתה מהארץ וכאלו שיצטרפו שם, בנוסף לצוות ענק מטעם המשטרה הטורקית. ישראל מתמודדת בבית אחד עם טורקיה, שנחשבת לחזקה בבית, בוסניה ורומניה, כשהראשונה תעפיל אוטומטית לאליפות שתיערך בפראג, וכן שש הסגניות הטובות ביותר מתוך תשעת הבתים.

"זו הפעם הראשונה שיש לי הזדמנות לייצג מדינה", סיפרה המתאזרחת אלישיה קלארק, "ל התהליך הזה של ההתאזרחות שלי היה די מפתיע ונהדר מבחינתי. כשאני רואה את הבנות פה, אני מבינה שזה כבוד גדול וזה בכלל לא משנה איזו מדינה אתה מייצג, אתה רוצה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר ואני באמת מתרגשת. אין פה הרבה אמריקאית כמו בקבוצות. פה נוכל לראות את כוחו של הכדורסל הישראלי ולי יצא לשחק עם שחקניות שאני משחקת נגדן כל העונה ובמשך כמה שנים. זה באמת נחמד".

ישראל תמשיך את משחקי המוקדמות ביום רביעי הקרוב כשתארח בהיכל הדרייב אין את נבחרת רומניה. סגל הנבחרת: שי דורון, נעמה שפיר, נעמי קולודני, שירן צעירי, רוני בן נון, אופיר בנט, אלישיה קלארק, ליעד סואץ קרני, בר גילינסקי, קטיה אברמזון, טל לב, קטיה לויצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully