וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "נראה קלאסיקו התקפי", קבלת פנים עויינת מצפה לפיקה

קשר ריאל מדריד, שסובל מפציעות רבות בתקופה האחרונה, כשיר ועשוי לקבל דקות מול ברצלונה בשבת: "אני כשיר למשחק, היריבות גדולה מאוד". אוהדי הבלאנקוס מתכננים מחאה נגד בלם ברצלונה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו

אחד מהשחקנים המסקרנים שיעלו לכר הדשא בקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה בסנטיאגו ברנבאו ביום שבת (19:15, ערוץ 50) הוא ללא ספק גארת' בייל. הוולשי, שסובל בעיקר מפציעות בחודשים האחרונים, צפוי לפתוח בהרכב במשחק הכי חשוב של העונה ולנסות להתעלות כדי להזכיר לאוהדי ריאל למה שולם עליו סכום כסף כל כך גדול כשהגיע מטוטנהאם.

רגע לפני הקלאסיקו, בייל החליט לדבר על המשחק ואמר: "אני כשיר כבר שישה שבועות. לא שיחקתי העונה כמו שהייתי רוצה, אבל אני מרגיש חזק ומוכן למשחק הזה. אני מוכן לקרב".

"הקלאסיקו הוא מיוחד בגלל שמדובר בשתי הקבוצות הגדולות בספרד. היריבות היא גדולה מאוד. אנחנו תמיד נאבקים על אותם תארים, מה שמוסיף ללחץ על המגרש ויוצר משחק מרגש מאוד".

"אני בטוח שנראה משחק התקפי עם הרבה שערים. זה תמיד משחק קשה, אבל בתקווה נוכל להבקיע יותר מהם ולנצח. אני עדיין חושב שיש לנו לאן להתקדם ולהשתפר. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ואני מקווה שזה יוביל אולתנו לאליפות. אנחנו רוצים להמשיך לעבוד קשה ולהשיג ניצחונות".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
יחזור ברגע האמת? בייל/GettyImages

מי שצפוי לספוג קבלת פנים "חמה" במיוחד בברנבאו הוא ג'רארד פיקה, בלמה של ברצלונה. פיקה התבטא לא אחת נגד ריאל מדריד כשהמקרה הכי מפורסם היה כאשר הוא הקניט את רונאלדו והזכיר את קווין רולדאן, האיש שארגן את המסיבה עם הפורטוגלי שהודלפה וגרמה לרעש גדול בספרד.

על פי הדיווחים במדריד, אוהדי ריאל כבר מתארגנים דרך הרשתות החברתיות ומבטיחים לפיקה קבלת פנים לא פחות עויינת מזו ש"זכה" לה לואיס פיגו במשחקו הראשון בקאמפ נואו עם המדים של הבלאנקוס. במשחק הגדול תהיה כמובן אבטחה כבדה וגם אכיפה בכל מה שקשור להתנהגות הקהל המקומי.

גארת' בייל ריאל מדריד מול ג'רארד פיקה ברצלונה. רויטרס
אוהדי ריאל מכינים לו קבלת פנים "חמה". פיקה מול בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully