וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש ההרחקה של "פואד" מהמגרשים קוצר מ-3 שנים לשנתיים

האוהד שתקף את ערן זהבי בדרבי התל אביב לפני כשנה זכה להקלה בעונש, אם כי מרבית הערעור שלו נדחה על ידי ביהמ"ש. עונש המאסר בפועל ועונש המאסר על תנאי נותרו על כנם

one

בווידאו: פואד תוקף את ערן זהבי

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה היום (חמישי) את מרבית ערעורו של אלרואי ידעי, הידוע בכינויו פואד, שתקף את קשר מכבי תל אביב ערן זהבי במהלך הדרבי התל אביבי בשנה שעברה, באירוע שגרם לסיומו של המשחק ובעונשים כבדים לשתי הקבוצות וכמובן לפואד עצמו.

עונש המאסר בפועל (14 חודשים) ומאסר על תנאי (6 חודשים) והפיצוי למאבטח ישארו על כנם, אם כי עונש ההרחקה ממגרשי ספורט קוצר מ-3 שנים לשנתיים.

משמעות העניין היא כי פואד, שביצע את המעשה ונעצר ב-3 בנובמבר 2014, יוכל לחזור ולהיכנס למשחקי כדורגל החל מבעוד פחות משנה.

בפסד הדין נכתב: "ב"כ המערער, עו"ד אלוויה, חזר על נימוקי הודעת הערעור בענין עונש ההרחקה. הוא היפנה לתסקיר שירות המבחן שציין כי המערער מצא בקהילת אוהדי הכדורגל בית חם וטען כי מכאן החשיבות של הפגיעה במערער עקב עונש ההרחקה. לטענתו, עונש ההרחקה עלול לפגוע בסיכויי השיקום של המערער וכי ראוי להעמיד את תקופת ההרחקה של שנתיים, שמניינם יחל ביום מעצרו".

הארכת מעצרו של אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי פואד שתקף את ערן זהבי. קובי אליהו
רוב הערעור נדחה. פואד/קובי אליהו

ממנהלת ליגת העל נמסר בתגובה: "מנהלת הליגות מבקשת להביע את מורת רוחה מההחלטה של בית המשפט המחוזי מהיום להקל בעונש ההרחקה מתקופה של 3 שנים לשנתיים בלבד. אנו מצפים שבתי המשפט יפנימו כי יש לפעול ביד קשה כנגד הפורעים בתחום הספורט ובכך יסיעו לקבוצות הכדורגל והמנהלת במלחמתם באלימות בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully