וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אוסטין אמוטו ינחת למבחנים, הירש מועמד

19.11.2015 / 13:50

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החלוץ הניגרי יגיע וינסה להרשים את חסארמה ושרצקי. בקבוצה מקווים שחלוץ מכבי חיפה יקבל שיחרור. אפשרות: הירש יגיע תמורת דילמוני אם טואטחה יעזוב את הירוקים

one

בווידאו: תיקו מאכזב בין עירוני קרית שמונה לבין הפועל כפר סבא

החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו צפוי להגיע להתרשמות בעירוני קרית שמונה ואם ירשים, הוא צפוי לחתום בקבוצה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה אתמול (רביעי) בוואלה! ספורט, ינחת בארץ ויקיים מספר אימונים עם הקבוצה, כאשר בסיומם יחליטו המאמן סלאח חסארמה והבעלים איזי שירצקי אם לצרפו באופן רשמי, כשהמטרה היא להחתימו על חוזה ארוך טווח.

בקרית שמונה רוצים להתחזק בחלק הקדמי ואמוטו הוא המועמד המוביל מבחינת חיזוק זר. מבחינת הישראלים, שחר הירש ממשיך להיות האופציה המועדפת מבחינתם של שרצקי וחסארמה, שמחכים לראות האם מכבי חיפה תשחרר את השחקן בינואר או תתעקש על הישארותו בקבוצה כפי שקרה בתחילת העונה.

אחת האופציות שעלו על הפרק היא טרייד בין חן דילמוני לבין הירש אם טאלב טוואטחה אכן יעזוב את חיפה, אך בשלב זה עדיין לא מתקיימות שיחות קונקרטיות על הנושא והדבר מוגדר רק כאופציה בקרב גורמים בשני המועדונים.

מי שעוד צפויים להגיע לארץ הם גבריאל טישיירה הברזילאי ומרטין קרסייק, שחקן יהודי – ארגנטינאי שצפויים לערוך גם הם התרשמות בקבוצת הנוער. טישיירה אמור לחתום בקבוצה בעוד קרסייק יצטרך להרשים את אנשי המועדון. גם פה, המטרה היא להחתימם על חוזים ארוכי טווח.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
יעבור צפונה? הירש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully