וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: החלוץ אוסטין אמוטו מועמד להצטרף בינואר

18.11.2015 / 16:15

אמוטו (22) מככב העונה בליגה המלזית עם 15 שערים בעשרה משחקים ונחשב לכישרון בולט בניגריה, צפו בביצועיו. דין מימוני פצוע, קאסיו יחזור להרכב בשבת. גבריאל טשיירה יצטרף לקבוצת הנוער

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר ביצועיו של אמוטו

אוסטין אמוטו, חלוץ ניגרי בן 22 מועמד להצטרף לעירוני קרית שמונה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר הקרוב. כידוע, המשא ומתן עם פרננדו סאמפדרי עלה על שרטון והוא תקוע בשלב זה, מה שהוביל את הבעלים איזי שרצקי לחפש שחקנים אחרים כשכעת עושה רושם שאמוטו נמצא חזק ברשימת המועמדים של הקבוצה הצפונית. השחקן משחק בקבוצה קטלנטן במלזיה ומככב בליגה המקומית עם 15 שערים בעשרה משחקים ונחשב לכישרון בולט בכדורגל הניגרי. השחקן גם משתייך לסגל המורחב של הנבחרת האולימפית של ניגריה.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עומד להחתים חלוץ פורה. שרצקי/ברני ארדוב

ובינתיים, בלמה של עירוני קרית שמונה, דין מימוני, סובל מכאבים עזים בקרסול וככל הנראה לא יוכל להיות בסגל של סלאח חסארמה למשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שבת.

מימוני, שהחליף את קאסיו פרננדס מול הפועל כפר סבא במשחק האחרון, זכה למחמאות גדולות על היכולת שלו והיה מועמד לפתוח בהרכב גם מול המלאבסים, אלא שהפציעה שספג באותו משחק גרמה לכך שהוא עדיין אינו מתאמן וככל הנראה לא יוכל לשחק בשבת. משמעות הדבר היא שפרננדס, שחזר להתאמן בצורה חלקית, ישוב להרכב.

בנושא אחר, קבוצת הנוער של המועדון צפויה להתחזק בגבריאל טישיירה. השחקן, שעל הכוונה לצרפו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לנחות בארץ ולהצטרף לאימונים כשאם ירשים, יוחתם על חוזה ארוך טווח כפי שקרה במקרה של הוגו אזווצ'קו.

בנוגע לפרננדו סאמפדרי, הרי שלפי דיווחים בתקשורת הארגנטינאית, השחקן מחוזר מאוד על ידי קבוצות מהליגה הראשונה והשנייה בארגנטינה וכן על ידי קבוצות ממקסיקו וברזיל, מה שתוקע בשלב זה את המו"מ בינו לבין קרית שמונה. בקבוצה רצו מאוד את סאמפדרי, אך ההצעות האלו גרמו לקיפאון במשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully