וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס בארקלי על גולדן סטייט: "בתקופתי קבוצות היו מפרקות אותם"

שחקן העבר התייחס ליכולת האלופה: "בגלל החוקים כיום אי אפשר לשמור על קרי". אחרי פיטורי מקהייל יוסטון נחלצה מהפסד וגברה על פורטלנד בזכות שלשה גדולה של ברואר: "זריקה שיכולה לשנות עונה"

AP

יוסטון הצליחה להתאושש הלילה (חמישי) מהיום הסוער שעבר עליה, כשגברה 103:108 על פורטלנד אחרי שלשה דרמטית של קורי ברואר על הבאזר שכפתה הארכה. הרוקטס כמעט ספגו הפסד חמישי ברציפות, אבל ברואר קבר את השלשה 0.9 שנייה לסיום, ובתוספת הזמן ג'יימס הארדן כבר השתלט על המשחק בדרך ל-45 נקודות ו-11 אסיסטים, כולל אסיסט די לא אופייני לברואר במהלך המכריע.

יוסטון ניצחה שעות אחרי פיטורי מקהייל, 45 נקודות לג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק קלע 43 בניצחון אוקלהומה סיטי

ג'יימס הארדן, דוויט הווארד, יוסטון רוקטס. GettyImages
אופטימים. הארדן והווארד/GettyImages

רק אתמול פוטר באופן די מפתיע מאמן הרוקטס קווין מקהייל, אחרי 11 משחקים בלבד (7:4), ובארה"ב היו פרשנים רבים שהאשימו את כוכבי הקבוצה דווייט הווארד וג'יימס הארדן, שיכולתם החלשה היא זו שגרמה למאמן המפוטר לשלם את המחיר. היום הארדן נראה באנרגיות מחודשות - כולל 5 (!) חטיפות בהגנה (!) ו-8 כדורים חוזרים. זה המשחק ה-13 שלו עם 40 נקודות ומעלה מאז העונה שעברה (הכי הרבה בליגה) והשלישי שלו העונה. "בין אם אני קולע את הזריקות או מחטיא אותן, אני חייב לתת את המיטב שלי כדי לקחת את הקבוצה שלי למקום שבו היא צריכה להיות", אמר הארדן, "צריך להרים את רמת האנרגיה, והלילה הייתה ההתחלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קורי ברואר, יוסטון רוקטס. GettyImages
זה ה-NBA, בנאדם. ברואר/GettyImages

ברואר עצמו יודע שהשלשה הנפלאה שלו עשויה לשנות מומנטום בקבוצה: "כשמישהו קולע זריקה כזאת, זה יכול להעיר את כולם. אם הזריקה הזאת תשנה את העונה, אני שמח שקלעתי אותה, עכשיו זה הזמן להתחיל לנצח". המאמן הזמני ג'יי-בי ביקרסטאף אמר ש"הדרך שבה הושג הניצחון היא הדרך שבה זה אמור היה לקרות. היינו בפיגור, ומבחינתנו להראות נחישות, מאבק, לחשוף שיניים, קשיחות ואחידות - מבחינתנו זה העיקר". דווייט הווארד אמר על קווין מקהייל ש"אנחנו מתגעגע, הוא יחסר לנו כאן", אבל הוסיף ש"נהיה חייבים להילחם עבורו ולנסות לזכות באליפות".

אגב, ג'ראלד הנדרסון מפורטלנד אמר על הזריקה של ברואר ש"זה ה-NBA, בנאדם. אמרתי לחבר'ה הצעירים פה, אתם הולכים לראות פה דברים שלא ראיתם בחיים. הוא קלע זריקה משוגעת. הוא לא היה קובר אותה שוב עוד 20 זריקות".

מאמן יוסטון רוקטס ג'י בי ביקרסטאף. AP
מעודד. ביקרסטאף/AP

בארקלי שוב מבקר את גולדן סטייט

שחקן העבר צ'ארלס בארקלי טוען שבימיו לפני 25 שנה, קבוצות היו "מפרקות" את גולדן סטייט, וסבור ששינוי החוקים מאפשר לווריירס לפרוח. "אנחנו היינו מפרקים אותם", אומר בארקלי, "לא היינו נותנים לחבר'ה האלה להשתחרר גם בפיק נ'רול. הם שינו את החוקים. זה כמו בפוטבול, שכבר אי אפשר לגעת יותר בווייד-רסיבר. להגנה יש חיסרון. כל שחקני ההגנה ב-NFL באמת בבעיה. שחקן כמו סטפן קרי, שהוא באמת מדהים, אבל אתה כבר לא יכול לשים עליו יד, אתה לא יכול לגעת בו. זה באמת משחק אחר".

בארקלי אף הוסיף שהוא היה "הולם בסטף" כשהוא נע מאחורי החסימה, מכריח אותו להתאמץ בהגנה, ומנצל את החמישייה הנמוכה של האלופה כדי "להלום בחבר'ה האלה בריבאונד". הוא ציין שהעובדה שקליבלנד ("עם שחקן אחד") כמעט גברה עליהם בשנה שעברה היא הוכחה שגולדן סטייט פגיעה. כזכור, אשתקד בארקלי כינה את גולדן סטייט כ"קבוצת ג'אמפ שוטינג", ובסיומה היא זכתה באליפות מרשימה.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט מול דמארי קארול שחקן טורונטו. AP
אי אפשר לגעת בו. קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully