וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפרמיירליג מבטיח: "הכדורגלנים שייצאו מהארון יתקבלו בברכה"

לאחרונה דווח באנגליה כי שני כדורגלנים בכירים עומדים לצאת מהארון ולהצהיר על נטייתם המינית, בתמיכת קבוצותיהם. יו"ר הפרמיירליג ריצ'רד סקאדמור: "יהיה מוזר אם אין כדורגלנים גייז בפרמיירליג"

ריצ'רד סקאדמור, יו"ר הפרמיירליג. AP
סקאדמור/AP

אנגליה תקבל את הכדורגלנים ההומואים בידיים פתוחות, כך מבטיח יו"ר הפרמיירליג ריצ'רד סקאדמור. לאחרונה דווח באנגליה כי שני כדורגלנים בכירים עומדים לצאת מהארון ולהצהיר על נטייתם המינית, בתמיכת הקבוצות שלהם. "הם יתקבלו בברכה, ואני חושב שתהיה כלפיהם סובלנות", סבור סקאדמור, "אני חושב שעכשיו זה הזמן הנכון לעשות את זה".

הפעם האחרונה שהייתה באנגליה שחקן שהוא גיי מוצהר הייתה ג'סטין פשנאו מנוריץ' ב-1990. בפברואר 2014 קפטנית נבחרת אנגליה קייסי סטוני הפכה לכדורגלנית הפעילה הראשונה שיצאה מהארון מאז פשנאו. קפטן אסטון וילה לשעבר תומאס היצלספרגר הודיע על נטיותיו המיניות ב-2014 אחרי הפרישה.

בענפי ספורט אחרים בבריטניה היו מספר מקרים בולטים: הקופץ למים האולימפי טום דיילי הודיע ב-2013 שהוא בזוגיות עם גבר. כך היה גם ההלך האולימפי טום בוסוורת' ושני שחקני ראגבי לשעבר. בשנה שעברה אמר ארסן ונגר כי ייתכן שלעולם כדורגלן פרמיירליג לא יוכל לצאת מהארון בגלל ההמולה שתהיה סביבו. סקאדמור בטוח שגם כיום יש שחקנים פעילים מהקהילה גם בפרמיירליג: "זה יהיה מאוד מוזר אם אין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully