וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "הדברים שפורסמו היו ספקולציות". לחץ בקבוצה סביב הפיגוע

19.11.2015 / 15:37

מאמן מכבי תל אביב מוכן למפגש מול הפועל חיפה בשבת (17:00, ספורט 1): "צריך לשפר את המשחק שלנו". האירוע בדרום תל אביב גרר סריקות סביב מתחם האימונים. אירוע עם ילדים ייערך כמתוכנן

צילום: קובי אליהו עריכה: מרום שפיצר

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים במתחם האימונים של הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום שבת (17:00, ספורט 1). אחרי פגרת הנבחרות, הצהובים חוזרים לליגה וינסו להמשיך לנצח ולהישאר קרובים להפועל באר שבע בצמרת הגבוהה של הליגה. טל בן חיים החלוץ ופרדראג ראיקוביץ' פצועים ונמצאים בספק למשחק. הצהובים יבקרו באצטדיון העירוני בחיפה בפעם הראשונה השבוע, כשהפעם השנייה תהיה ביום שלישי במשחק ליגת האלופות מול צ'לסי.

"יש לנו את אותו מספר נקודות כמו בעונה שעברה", אמר יוקאנוביץ' בפתח דבריו. "ברור שאנחנו צריכים לדחוף קצת יותר ולשפר את המשחק שלנו. זה ברור לכולם. אני לא חושב על באר שבע. יש לנו עוד משחק מולם. אני מנסה לחשוב על הקבוצה שלנו ולהסביר מה דרוש כדי שנשתפר. אם זה מה שנוסא אמר, זה טוב, כי זה אומר שהשחקנים מבינים שהם צריכים להשתפר".

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
הוא עוד כאן. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

על ראיקוביץ': "ראיקוביץ' ייבדק. אני לא יכול לדבר על שחקנים פצועים. יש לנו עוד שחקנים, וכל אחד צריך להיות מוכן לשחק כשקוראים לו".

על האפשרות לבצע שינויים בסגל: "עד ינואר יש עוד הרבה משחקים. כמו תמיד, יש חלון אפשרויות וניתן לחשוב על כל מיני שחקנים. אני וההנהלה נחשוב אם אנחנו מוכנים להשקיע בעוד שחקנים, או להישאר עם אותו סגל. האינטרס שלי זהה לאינטרס של מכבי תל אביב".

על האפשרות ששלומי אזולאי יושאל: "אולי שלומי ישחק במשחק הבא. הוא כאן בסך הכל חודשיים, הוא עובד קשה ומשתפר וקרוב יותר להישאר, ביחס למקום שהוא היה בו לפני כמה שבועות".

על כך ששמו הוזכר כמועמד להצטרף לבלקבורן: "דיברתי עם הסוכן שלי, הוא אמר שהייתה התעניינות, אבל אני חושב רק על מכבי תל אביב. כל מה שפורסם אלה רק ספקולציות. אני מוכן לעבוד אך ורק במכבי תל אביב. אנשים מדברים, אבל אני כאן. אני חושב רק על מה שקורה עכשיו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פרדראג ראיקוביץ' עם אלי דסה, מכבי תל אביב. קובי אליהו
עדיין לא ברור אם הוא כשיר. ראיקוביץ' עם דסה/קובי אליהו

בנושא אחר, באיזור מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום נערכו בשעות האחרונות סריקות נרחבות בעקבות הפיגוע בדרום תל אביב. אירוע דקירות שהסתיים ברצח של אדם שהותקף התרחש בבית פנורמה שנמצא במרחק של פחות מ-100 מטר ממתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום.

יש לציין כי פעילות הקבוצה הבוגרת הייתה בבוקר, כך שהשחקנים לא היו במקום בזמן הפיגוע. פעילות של הקבוצה עם מאות ילדים שיגיעו למתחם הייתה בספק, אך תיערך כמתוכנן..

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully