וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מעדיף להתחיל על הספסל בקלאסיקו, ניימאר שב עייף מברזיל

ברצלונה תגיע מקרטעת לקלאסיקו מול ריאל בשבת: הפרעוש שב מפציעה ומעדיף להיכנס בשלב מאוחר למגרש, הברזילאי ספג ביקורת על יכולתו בסלסאו, וישוב רק היום לאימונים כשהוא סובל מכאב שיניים חריף

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו

הקלאסיקו הגדול נמצא במרחק של יומיים בלבד ובספרד ממשיכים להתכונן לאירוע הגדול של השנה. רוב העיסוק נמצא כמובן סביבו של ליאונל מסי. הפרעוש, שלא שיחק מאז המשחק בו נפצע מול לאס פאלמאס ב-26 בספטמבר, עורך אימונים, אך עדיין לא ברור אם יפתח בהרכב.

מסי יהיה בוודאות אחד מהשחקנים שיגיעו למדריד כשחלק מהדיווחים בספרד טוענים שהוא מעדיף להתחיל את המשחק על הספסל.

על פי הדיווח, מסי לא מרגיש כשיר במאת האחוזים ויעדיף להיכנס כמחליף ולהשפיע על המשחק בחלקו האחרון. הפעם האחרונה שמסי עלה כמחליף, הוא כבש בניצחון ברצלונה מול אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון, מה שמחזק את ההשערה הזו.

ליאו מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
צרות בשלישיית MSN. מסי/GettyImages

שליש נוסף משלישיית MSN, ניימאר, חזר אמש מברזיל לאחר פגרת הנבחרות, ויערוך רק היום את האימון הראשון שלו עם הקבוצה לקראת המשחק.

בברזיל ביקרו את ניימאר למרות הניצחון 0:3 על פרו וטענו שהוא לא היה מעורב מספיק ונראה עייף. בנוסף, ניימאר סובל מכאב שיניים ובברצלונה מקווים שזה לא ישפיע על יכולתו בקלאסיקו. אם השלישייה תשחק יחדיו, זה יקרה לראשונה אחרי 54 ימים, דווקא במשחק הכי גדול שיש.

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
כאב שיניים. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully