וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד עם הפסד רביעי, 85:82 מול חימקי מוסקבה בבית

הבלאנקוס עם הפסד ראשון בבית והסתבכו במאבק על הכרטיס לטופ 16. הרוסים השלימו דאבל מול אלופת אירופה בזכות משחק טוב של טייריס רייס, שקלע 18 ומסר 8 אס', איון סיים עם 14 נק' ו-15 ריב'

גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול פול דייויס שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
גם דאבל-דאבל גדול של איון לא הועיל. כאן הוא מול דייויס/GettyImages

המחזור השישי ואיתו גם הסיבוב השני של שלב הבתים ביורוליג נפתח כבר הערב (רביעי) עם המשחק המסקרן בבית א' בין ריאל מדריד לחימקי מוסקבה. הרוסים העמיקו את המשבר של אלופת אירופה והנחילו לה הפסד רביעי בשישה משחקים וראשון באולם הביתי עם 82:85 בתום משחק בו הובילו לאורך רוב שלבי המשחק. הקבוצה של פאבלו לאסו, שהגיעה למשחק הזה כשהיא ללא ניצחון חוץ ביורוליג ואחרי שבקושי ניצחה בבית את באיירן מינכן בזכות שלשה מאוחרת של ג'ייסי קארול, והפעם נפלה גם בבית.

טייריס רייס, שאוהב מאוד לשחק נגד ריאל מדריד, הוביל את קלעי חימקי עם 18 נקודות (6/14 מהשדה) ו-8 אסיסטים, כשאלכסיי שבד מוסיף 13 נקודות וג'יימס אוגוסטין קולע 12, סרגיי מוניה קלע 11. פול דייויס היה קרוב לדאבל-דאבל עם 9 נקודות ו-10 ריבאונדים. סרחיו רודריגס הוביל את קלעי ריאל עם 17 נקודות, כשגוסטבו איון רושם דאבל-דאבל פנטסטי של 14 נקודות ו-15 ריבאונדים, שלא ממש הועיל לבלאנקוס. סרחיו יול קלע 13.

מבחינת הרוסים זה היה ניצחון חשוב מאוד. פרט לעובדה שהשלימה דאבל על ריאל מדריד וסיבכה אותה עוד יותר, חימקי גם שיפרה את מאזנה ל-2:4 והתרחקה מארבע הקבוצות שמתחתיה בבית.

טייריס רייס שחקן חימקי מוסקבה (שמאל) עם איגור ויאלצב שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
טייריס רייס חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully