וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: קבוצות הגברים והנשים של הפועל כפר סבא ניצחו במשחקיהן

קבוצת הגברים ניצחה בפעם השנייה את אנורטוזיס פמגוסטה 0:3 ועלתה לסיבוב השלישי בגביע האתגר. קבוצת הנשים ניצחה באותה תוצאה את אלופת קוסובו, סקנדראי, ונתנה לעצמה מקדמה לקראת הגומלין

אוהדי הפועל כפר סבא בכדורעף. איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
זכו ליום חג. אוהדי הפועל כפר סבא/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורעף

שמחה משותפת לעיר כפר סבא, כששתי קבוצות הכדורעף בגביע האתגר, גברים ונשים, ניצחו הערב (רביעי) את משחקיהן בצורה משכנעת ועשו עוד צעד חשוב לכיוון ההמשך. הגברים, שכבר ניצחו בארץ את אנורטוזיס פמגוסטה (0:3), השלימו ניצחון כפול ועלו לשלב השלישי. הנשים הביסו באותה תוצאה את אלופת קוסובו, סקנדראי, ותגענה לגומלין בשבוע הבא עם מקדמה טובה.

גברים:

המערכה הראשונה לא הלכה בצורה חלקה לכפר-סבאים, והקפריסאים אפילו הובילו. כמה מהלכים יפים של שחקני הירוקים, סבה פכרז וקרלוס מוסקרה הביאו את המהפך בדרך ל-18:25 בסיום. המערכה השנייה שוב נפתחה בצורה שווה, אך פכרז וגל גלילי דאגו למרחק ביטחון. לקראת הסוף הקפריסאים חזרו וכמעט השוו, אבל טעויות שלהם עזרו לכפר סבא לקחת גם את המערכת השנייה (23:25). השלישית הייתה פשוטה הרבה יותר והירוקים ניצחו 13:25 והשלימו עלייה.

נשים:

לקבוצת הנשים הלך קל יותר, כשהן הביסו את אלופת קוסובו, סקנדראי 0:3 (14:25, 10:25, 5:25) ונתנו לעצמן מקדמה חשובה לקראת הגומלין בשבוע הבא. בלטו אצל הכפר-סבאיות: גלית דבש ונסטיה צ'בוטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully