וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילנה איסינבאייבה: "השנה האחרונה בקריירה שלי בסכנה גדולה"

שיאנית העולם בקפיצה במוט פרסמה פוסט באינסטגרם, בו קראה לתמיכה בה ובשאר הספורטאים שלא הורשעו בשימוש בסמים: "לא הוגן שספורטאים הוגנים כמוני לא יוכלו להשתתף בתחרויות בגלל אחרים"

האתלטית ילנה איסינבאייבה, הגרלת מוקדמות מונדיאל 2018. רויטרס
השנה האחרונה בקריירה תחת איום. איסינבאייבה/רויטרס

פרשת השימוש בחומרים אסורים באתלטיקה הרוסית ממשיכה להכות גלים. מי שחוששת מאוד מהשעייתה מאולימפיאדת ריו 2016 היא הקופצת במוט ילנה איסינבאייבה. הרוסייה, בת ה-33 שזכתה במדליות זהב באולימפיאדות אתונה ובייג'ינג ובארד בלונדון ובעוד שלוש מדליות באליפויות העולם ומחזיקה בשיא העולם (5.06 מטר), פרסמה באינסטגרם שלה תמונה ופוסט בו התייחסה למצב.

"חברים יקרים, היום יותר מתמיד, כל האתלטים הכנים ואני זקוקים לתמיכה שלכם", כתב הרוסייה, "כן, קיימת בעיה עם סימום בספורט ולא רק במדינה שלנו, אלא בכל עולם הספורט. כמובן שזה צריך להיפתר, אבל לא באמצעות שיטות כל כך לא הוגנות כמו סילוק האתלטים שלנו מאיגוד האתלטיקה העולמי. זה לא הוגן להאשים את כל אנשי הספורט בשימוש בסמים. הספורטאים והמאמנים שהפרו את החוקים חייבים לקחת אחריות על עצמם. ספורטאים כנים, כולל אותי, שלא מעורבים בסקנדל הזה, לא יכולים להשתתף בשום תחרות בינלאומית מפני שאנחנו חייבים לקחת אחריות על מעשים לא אחראיים של אנשים אחרים. האם זה הוגן?

"יש סיכוי קטן שנוכל להשתתף באליפות העולם בחורף במרץ 2016 בפורטלנד. כולכם יודעים ש-2016 עבורי היא השנה האחרונה בקריירת הספורט שלי ואני רוצה לסיים אותה בצורה מושלמת. אבל כרגע אין ביטחון שזה יוכל לקרות. לכן אני משיקה את ההשטאג "ילנהריו2016" כדי לתמוך בכל הספורטאים הישרים וההוגנים שמגיע להם להשתתף בתחרויות ובאולימפיאדה בריו 2016. אסור לנו להיות בשקט, אנחנו חייבים לעמוד על הזכויות שלנו כי היום כל עולם האתלטיקה תחת איום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully