וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "מכבי תל אביב לא הייתה מספיק אגרסיבית עד עכשיו, זה צריך להשתנות"

הקרואטי יעמוד לראשונה על הקווים של הצהובים כשיפגוש את צסק"א מוסקבה (חמישי, 21:15, חי בוואלה! ספורט): "לא ישנתי כבר שני לילות, אי אפשר לעשות שינוי גדול בזמן קצר. לרוסים כל כך הרבה איכויות, שקשה לחזות מה הם יעשו"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה העונה חמישה משחקים במסגרת היורוליג, ורשמה ארבעה הפסדים וניצחון בודד. שני ההפסדים האחרונים של הקבוצה סללו את דרכו של המאמן לשעבר, גיא גודס, החוצה, ובמקומו מונה לתפקיד ז'אן טבק הקרואטי, שיערוך בכורה על הקווים של הצהובים במשחק מחר (חמישי, 21:15, שידור חי בוואלה! ספורט) מול צסק"א מוסקבה החזקה, אותה קבוצה שהביסה את מכבי תל אביב 69:100 במחזור הראשון ביורוליג העונה.

טבק נחת אתמול בישראל והוצג במסיבת עיתונאים חגיגית, במהלכה דיבר על תוכניותיו, הפילוסופיה שלו, הן בהגנה והן בהתקפה, על הקשר עם ניקולה וויצ'יץ', סגל השחקנים הנוכחי ועוד. הערב לקח המאמן חלק במסיבת עיתונאים נוספת לקראת המשחק מול צסק"א מוסקבה, ודיבר על ההכנות ועל הקושי שמצפה לקבוצתו החדשה.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם ארינזה אונואקו. יוסי ציפקיס
נרגש. טבק עם אונואקו/יוסי ציפקיס

"אמרתי את זה כבר - לא ניתן לעשות שינויים גדולים בזמן קצר", אמר טבק. "ננסה לבצע שינויים קטנים, להעלות את הביטחון של השחקנים - זה הדבר החשוב ביותר כרגע. דיברתי עם כמה שחקנים ולא ניסיתי לשנות את כל מה שקורה בקבוצה. אנחנו צריכים להרים את רמת האגרסיביות של מכבי תל אביב, זה תמיד היה הסגנון של המועדון. אנחנו גם צריכים לעבוד קשה על דברים יסודיים. מה שתראו זה שינוי בגישה כי בכמה מהמשחקים שראיתי, הקבוצה ששיחקה כאן בבית לא הייתה עם גישה מספיק אגרסיבית וזה דבר שצריך להשתנות. זה צריך להגיע מהשחקנים, זה שינוי במנטליות".

המאמן הוסיף: "היה לי משחק בסן סבסטיאן ביום ראשון ואז יצאתי מהבית וטסתי לפה, לא ישנתי במשך יומיים. זו העבודה של המאמן, היום אתה פה ומחר אתה שם. אתה עובר ממדינה למדינה. כדורסל תמיד נשאר אותו הדבר ולא משנה באיזו מדינה אתה. צסק"א מוסקבה עושה דברים דומים לריאל מדריד. אתה חייב לשמור חזק בהגנה. היא קבוצה עם כל כך הרבה איכויות, שקשה לחזות מה היא תעשה. קשה לחזות מי השחקן שיתעלה אצלה. היא קבוצה מצוינת ומגיעה אחרי הפסד למלאגה. זה משחק חשוב בשבילה והיא רוצה לחזור ולהתמודד על המקום הראשון. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה".

טבק סיכם: "אני חושב שכל זמן שיש תוצאות רעות שקורות, המנטליות של הקבוצה מידרדרת. אני חושב שאבי אבן עשה עבודה טובה כדי להרים את הרמה המנטלית של השחקנים. כשאני מדבר עם השחקנים, אני רואה שהם מחפשים תובנות לגבי המקום אליו אנחנו הולכים. השחקנים מחפשים ביטחון ולראות שהמאמן מוביל אותם לכיוון מסוים. אני רוצה להרים את השחקנים מבחינה מנטלית. ג'ורדן פארמר וטיילור רוצ'סטי יכולים לשחק ביחד. אם מסביבם יהיו השחקנים הנכונים, הם יכולים לשחק ביחד. אם לא, הם לא יכולים לשחק ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם דווין סמית'. יוסי ציפקיס
יעלה לשחקנים את הביטחון? טבק עם סמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully