וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רפאל נדאל ניצח את אנדי מארי, ואוורינקה את פרר

השור ממאיורקה רשם את הניצחון הראשון שלו מול אחד משני המדורגים הראשונים בעולם מאז רולאן גארוס 2014 עם 4:6, 1:6 מול הבריטי, שמר על מאזן מושלם וקרוב להבטיח את עלייתו לחצי הגמר. השוויצרי הסתדר עם הספרדי וניצח 5:7, 2:6

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
נראה נהדר. נדאל/GettyImages

היום הרביעי בטורניר גמר הסבב נפתח היום (רביעי) עם המפגש הגדול בין אנדי מארי לרפאל נדאל. הספרדי ניצח 4:6, 1:6 ושיפר את מאזנו לשני ניצחונות, בעוד הבריטי נשאר עם אחד. סטן ואוורינקה ניצחה 5:7, 2:6 את דויד פרר.

אנדי מארי, טניסאי סקוטי. GettyImages
מארי מאוכזב/GettyImages

אנדי מארי (2, בריטניה) - רפאל נדאל (5, ספרד) 6:4, 6:1

איזו הצגה של הספרדי. לעיני אלופי עבר כמו ג'ון מקנרו, לייטון יואיט ומאטס וילאנדר, סיפק רפאל נדאל תצוגת טניס גדולה והיה גדול בכמה מידות על אנדי מארי כשהוא מנצח אותו 4:6, 1:6 בתוך שעה ועוד 32 דקות. נדאל רשם משחק עם 12 ווינרים ו-12 שגיאות לא מחויבות, לעומת 15 ו-29 של מארי, שבמערכה השנייה לא הצליח להתמודד עם הטופ ספינים של השור ממאיורקה, ששיפר את מאזן הראש בראש מולו ל-6:16.

רפא דווקא פתח לא טוב ונשבר כבר במשחקון הראשון, אבל הגיב בשבירה מיידית משל עצמו. משם והלאה, שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם לאורך כל המערכה. בסופו של דבר וביתרון 4:5, הצליח נדאל להשיג שבירה קריטית ועוד על האפס כדי לקחת את המערכה הראשונה בתוך 57 דקות. המערכה השנייה הייתה מירוץ של סוס אחד כשנדאל שובר כבר במשחקון ההגשות הראשון של מארי כדי לפתוח עם 0:3 מוחץ. מארי עוד שמר על ההגשות שלו פעם אחת וזה 1:4, אבל אז נשבר שוב ורפא סגר עניין עם 1:6 אדיר במערכה השנייה.

זה היה הניצחון הראשון של נדאל על אחד משני המדורגים הבכירים בעולם מאז רולאן גארוס 2014. אגב, במהלך המשחק נרשם אירוע מוזר מאוד כשמארי נטל מספריים וגזר שערות מראשו באחד מחילופי המגרשים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנדי מארי, טניסאי סקוטי. GettyImages
מארי ניצל את אחד מחילופי המגרשים כדי לגזור את השיער. מוזר/GettyImages

סטן ואוורינקה (4) - דויד פרר (7) 5:7, 2:6

במשחק השני של הבית, השוויצרי לא התקשה והתאושש בצורה מרשימה מהתבוסה מול נדאל. לעומתו, פרר עם הפסד שני וכבר לא יעפיל לשלב הבא. כעת למעשה, הקרב המרכזי יתמקד במחזור הסיום של הבית, שם ואוורינקה יפגוש את מארי למשחק על המקום בחצי הגמר. במשחק הערב, בו השווה ואוורינקה את מאזן הניצחונות בין השניים ל-7:7, הוא נזקק לשעה ו-34 דקות כדי להכניע את יריבו, כשהוא רושם שלושה אייסים מול אפס של יריבו ואילו פרר מספק שלוש שגיאות כפולות מול אפס של השוויצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully