וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון שעוזב: קווין מקהייל פוטר מיוסטון בעקבות פתיחת העונה

אחרי פתיחת עונה חלשה עם מאזן 7:4 ולמרות שהגיעו לגמר המערב בעונה שעברה, המאמן בן ה-57 נפרד מהרוקטס בתום למעלה מארבע שנים. הוא המאמן הראשון שמוחלף במהלך העונה במועדון מאז 1991/2

מאמן יוסטון רוקטס קווין מקהייל. AP
המאמן הראשון שמוחלף ביוסטון במהלך העונה מאז 1991/2. מקהייל/AP

על פי דיווחים בארצות הברית קווין מקהייל, מאמן יוסטון, פוטר היום (רביעי) מתפקידו. המאמן בן ה-57 היה אחראי לפתיחת עונה חלשה של הרוקטס, שמעמידים מאזן של 7:4 אחרי 11 משחקים. הכתב הבכיר של יאהו אדריאן ווז'נרובסקי דיווח כי יוסטון פיטרה את מקהייל. ג'יי. בי ביקרסטאף יהיה המאמן הזמני של יוסטון, העוזר כריס פינץ' צפוי להפוך למאמן הקבוע.

במהלך יותר מארבע שנים כמאמן יוסטון, הוביל מקהייל את הרוקטס למאזן 130:193, ובעונה שעברה הגיעה הקבוצה לגמר המערב לאחר חצי גמר גדול ו-3:4 דרמטי מול לוס אנג'לס קליפרס. הפיטורים של מקהייל הם משהו מיוחד מבחינת הפרנצ'ייז של יוסטון, שכן זו הפעם הרביעית בלבד שהמועדון מחליף מאמנים במהלך העונה והפעם הראשונה מאז 1991/2, אז החליפו את דון צ'ייני ברודי טומיאנוביץ'.

לא זו בלבד שיוסטון פתחה את העונה במאזן אומלל, היא גם הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כמו גם בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. בין היתר, רשמה תבוסות כמו 105:85 מול דנבר, 112:92 מול גולדן סטייט, 109:89 מול מיאמי ואפילו 111:95 נגד בוסטון.

רק בדצמבר האחרון חתם מקהייל על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות תמורת למעלה מ-12 מיליון דולר לכל התקופה.

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
זעזוע ביוסטון. הארדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully