וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא שילמה מתחילת העונה על אצטדיון בלומפילד

18.11.2015 / 16:18

עדות נוספת לבעיות הכלכליות של האדומים: בחברת היכלי הספורט הבהירו כי אם החוב לא ישולם, הם עשויים לסיים את ההתקשרות. במועדון טוענים כי העבירו תשלום חלקי והכול מתנהל לפי ההסכם

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: גיא לוי לאחר מינויו לתפקיד מאמן הפועל תל אביב

עדות נוספת לבעיות הכלכליות של הפועל תל אביב התקבלה היום (רביעי). לוואלה! ספורט נודע כי מתחילת השנה המועדון לא העביר כספים לחברת היכלי הספורט, המנהלת את אצטדיון בלומפילד. לפיכך, קיים סיכוי כי אם האדומים לא יעבירו את חובם בתקופה הקרובה, בהיכלי הספורט יבקשו לסיים את ההתקשרות.

אצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
האדומים ייפרדו מבלומפילד?/ברני ארדוב

כזכור, אתמול פרסמנו כי קיימת מצוקה כלכלית בהפועל תל אביב. מלבד העובדה שהמועדון עדיין לא שילם משכורות, הוא גם חייב כספים לספקים איתם הוא עובד בשוטף. אחד מהם, כאמור, הוא אצטדיון בלומפילד ולאחרונה דרשה חברת היכלי הספורט את הכספים שהפועל חייבת באופן מיידי. "אנחנו יודעים שיש בעיית תזרימים קשה בהפועל תל אביב", אומר גורם בכיר בחברה. "אנחנו נמצאים במגעים מולם ומקווים כי לא נגיע למצב של הליך משפטי. ייקח זמן עד שתתקבל כזאת החלטה, אם בכלל, אבל אם הפועל לא תשלם כנראה שלא תהיה לנו ברירה".

מנגד, בהפועל תל אביב טוענים כי קיים הסכם בינם לבין חברת היכלי הספורט על פריסת חובות מהשנים הקודמות וכי הכול מתנהל לפי אותו הסכם וברוח טובה, ולכן לא ברורה להם הטענה המגיעה מכיוון החברה. כמו כן, בהפועל מכחישים בתוקף כי לא הועברו כספים מתחילת העונה ומבהירים כי חלק מהחוב שולם.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם, שכן בין המועדון והיכלי הספורט קיים הסדר תשלומים בגין חובות עבר המבוצע במלואו. אנו יכולים רק להצטער כי אתר וואלה! חבר לגורמים אינטרסנטים שמטרתם לפגוע בהפועל תל אביב ומפרסם ידיעות מגמתיות ושגויות באופן קבע. אנו בטוחים כי כל מי שעיניו בראשו מבין זאת".

בחברת היכלי הספורט סירבו להגיב לידיעה.

בנושא אחר, מחר תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק הקרוב מול מכבי חיפה ביום שני, שיהיה משחק הבכורה של המאמן החדש גיא לוי. כזכור, המשחק הקרוב ייערך בנתניה בגלל שזרוע בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully