וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפועל תל אביב שוב נמצאת בבעיות כלכליות רציניות?

17.11.2015 / 15:42

קופת המועדון ריקה, ההנהלה ביקשה מלאן להקדים תשלומים, המשכורות מתעכבות ופניות למספר אנשי עסקים כדי שיתרמו כספים כבר נעשו. למרות זאת, בקבוצה מתעקשים: "המצב לא אידיאלי, אבל רחוק מאוד מלהיות מצב חירום". אחרי חודשיים בחוץ: אריאל הרוש יערוך אימוני ריצה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

שוב צרות כלכליות בהפועל תל אביב? קופת המועדון ריקה, ההנהלה ביקשה מלאן להקדים תשלומים, המשכורות מתעכבות, אך בקבוצה מתעקשים כי מדובר בעניין טכני בלבד שיסתדר בימים הקרובים. לצד העיכוב במשכורות, גורמים במועדון טוענים כי ישנם חובות לספקים כשבכל חודש הקופה עומדת ריקה ומחכה לכספים שיעביר הבעלים אמיר כבירי. העיכוב הפעם נוצר, על פי גורמים בקבוצה, בשל העברת כספים מחוץ לארץ על ידי כבירי שמחזיק את רוב נכסיו שם. על פי אותם גורמים מדובר בהליך בירוקרטי בלבד שגורם לאותו עיכוב, ובמועדון משוכנעים כי עד סוף השבוע המשכורות ישולמו.

לצד זה, מתברר שהפועל תל אביב ביקשה ממשרד הכרטיסים לאן להקדים את התשלומים העונה, זאת כדי שתוכל לסלק עוד חובות לספקים העובדים איתה. בכלל, גורמים הקשורים למועדון טוענים כי בימים האחרונים היו פניות למספר אנשי עסקים כדי שיתרמו כספים למועדון. עם זאת, לכולם ברור שכבירי הוא זה שאמור להזרים מיליוני שקלים לקופה בשלושת החודשים הקרובים. בנוסף, המועדון אמור לקבל כספים שמגיעים לו מהתאחדות ואפילו מאופ"א, ככה שכרגע האדומים לא משדרים מצוקה. "זה לא סוד שנכנסו להרפתקה כלכלית", טוען אחד הגורמים במועדון. "יש חודשים שעדיין יש לנו חוסרים בגלל חובות עבר, אבל בסך הכול המצב הוא בדרך כלל יציב. זה עדיין לא אידאלי, כי אין לנו בעלים עשיר כמו מיטש גולדהאר, אבל זה רחוק מאוד מלהיות מצב חירום".

אמיר כבירי הבעלים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אמור להעביר כספים. כבירי/יוסי ציפקיס

לצד הכלכלי יש גם השלכות על הצד המקצועי. כרגע להפועל תל אביב אין כספים לרכוש שחקנים נוספים בינואר ואם תתחזק על פי ההערכות זה יהיה רק בשחקנים חופשיים ולא יקרים מדי. הרכישות של הזרים בקיץ ושל הישראלים, בראשם בן רייכרט, כבר הביאו לחריגה מהתקציב ולכן הסיכויים שהקבוצה תתחזק ברכש נוצץ נראים כרגע קלושים מאוד.

הקבוצה התאמנה בחולון ואמורה להתאמן שם עד סוף החודש בשל הזרוע במתחם חודורוב. מחר השחקנים יקבלו יום מנוחה, כשהפועל תל אביב אמורה להתאמן בסגל מלא לראשונה תחת גיא לוי ביום חמישי. השוער אריאל הרוש צפוי לחזור לאימוני ריצה בלבד אחרי חודשיים שלא התאמן ואילו הזרים ושחקני הנבחרת האוליפית והנוער אמורים לשוב למסגרת הקבוצתית. לוי מקבל מחמאות על תפקודו בימים הראשונים, אך המבחן האמיתי שלו יחל ביום שני מול מכבי חיפה. חשוב לציין, כי הקבוצה עדיין לא העבירה את לוי בבקרה התקציבית ואם משכורות השחקנים לא ישלומו עד יום המשחק, המאמן לא יוכל לעמוד על הקווים ולנהל את משחקו הראשון כמאמן האדומים.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כשספקולציות ושמועות המגיעות מבעלי אינטרסים המעוניינים לפגוע בהפועל תל אביב מוצגות כנתונים ועובדות אפשר לבנות אין סוף תיאוריות שלא תואמות את המציאות במסגרתה המועדון מתנהל על פי התקציב שנקבע מראש ועומד בכל מחוייבותיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לרוץ. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully