וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה משיקה: קמפיין חדש לקידום עמותות למען הקהילה

במסגרת הקמפיין תפעל המנהלת בשיתוף עם הקבוצות על מנת לחשוף עמותות ולקדם את מטרותיהן תוך חשיפתם במשחקי הקבוצות. ינקלביץ': "זו זכות גדולה לקדם את הפעילויות של העמותות השונות"

מנהלת הליגות משיקה החל מהמחזור הקרוב את קמפיין "ליגת Winner למען הקהילה". מדי מספר מחזורים תפעל המנהלת בשיתוף עם הקבוצות על מנת לחשוף עמותות הפועלות למען הקהילה ולקדם את מטרותיהן וערכיהן תוך חשיפתם במשחקי הקבוצות. הערכים אותם יקדמו העמותות יהיו קשורים בנושאי טיפול, טיפוח וקידום ילדים, נערים ונוער, חקר ומודעות למחלות ומניעת אלימות וגזענות.

במסגרת הפרויקט תעמיד המנהלת לרשות העמותות שיבחרו את האפשרות לקידום המודעות לפעילות העמותה באמצעות מגוון אפשרויות ובין היתר, עליית שחקני הקבוצות ושופטי המשחק עם חולצות של העמותה, עליית ילדים מטעם העמותה המלווים את הקפטנים, הקראת טקסט ייחודי על ידי כרוז המשחק, שילוב סרטון של העמותה על גבי השילוט האלקטרוני הנמצא במגרש (ככל וקיים), הקרנת סרטון העמותה על גבי מסך האצטדיון, אפשרות לשת"פ עם זכיין השידור וחשיפת המיזם בשידור המשחק ועוד.

ניר ינקלביץ' מנהל אגף הליגות המקצועניות בהתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
"זכות גדולה". ניר ינקלביץ'/קובי אליהו

לפעילות הראשונה נבחרה עמותת "גדולים מהחיים". במסגרת מחזור המשחקים שייערך בסופ"ש הקרוב, יעלו הקבוצות והשופטים עם חולצות המוקדשות לפעילות העמותה ובמשחק המרכזי שני ילדים המאומצים על ידי העמותה ילוו את קפטני הקבוצות בעת העלייה למגרש.

ניר ינקלביץ', משנה למנכ"ל מנהלת הליגות אמר על הפרויקט: "מנהלת הליגה וקבוצות ליגות Winner רואות כזכות גדולה את האפשרות לקדם ולחשוף את הפעילויות המבורכות של העמותות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully