וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ניימאר: "נעזוב את ספרד אם החקירות נגדו לא ייפסקו"

שלושה ימים לפני הקלאסיקו, ניימאר סניור הלחיץ את ברצלונה: "אנחנו רוצים להאריך את חוזהו, אבל צריכים לפתור כמה דברים שמדאיגים אותנו". וגם: סידורי האבטחה לקראת המשחק הגדול

אימג'בנק GettyImages

האם ניימאר יעזוב את ברצלונה בעקבות חקירות המס שמתבצעות נגדו? שלושה ימים לפני הקלאסיקו הגדול, אביו של הכוכב הברזילאי יצא בהצהרה וטען בתקשורת שאם הרשויות בספרד ימשיכו לחקור את צעדיו הכלכליים של בנו, הם יעזבו את המדינה.

"אנחנו עובדים על הארכה חוזה, אבל אנחנו מחכים כדי לפתור כמה דברים שמדאיגים אותנו", אמר ניימאר לקאדנה סאר והוסיף, "אנחנו לא יכולים להמשיך עם אי הוודאות הזו בנוגע לפרשת המס והאם מה שאנחנו עושים זה בסדר. אנחנו צריכים לדעת אם ספרד מקבלת את המצב שלנו".

ניימאר סניור הוסיף: "זה קשה בשבילנו בגלל שאנחנו נמצאים תחת הרבה מתקפות, מספרד ומברזיל. ניימאר הוא סמל בברזיל והוא עובד על התדמית שלו. אנחנו מדברים עם כולם כדי לדעת איך לפתור את המצב הזה".

במישור המקצועי, ליאונל מסי ממשיך לערוך אימונים מלאים עם ברצלונה ועל פי כל הסימנים הוא צפוי לחזור לחוד ולפתוח לצידם של ניימאר וסוארס, כאשר ראקיטיץ', אינייסה ובוסקטס ירכיבו את חוליית הקישור בהרכב הקלאסי של הקטלאנים.

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
נהנה מעונה קסומה, אבל סובל מחקירות נגדו. ניימאר/AP

אבל בספרד מתעסקים לא רק בספורט. שלושה ימים בלבד נותרו לקלאסיקו הגדול בו תארח ריאל מדריד את ברצלונה ולצד הציפיות הגדולות ישנם גם לא מעט חששות לאור המצב הביטחוני הרגיש ששורר באירופה מאז הפיגוע הקטלני בפריז ביום שישי האחרון. אומנם הסיכוי שבספרד יהיה פיגוע טרור מוסלמי הוא נמוך יותר מאשר בצרפת, אך גם בספרד חוששים ובמדינה העלו אפילו את האפשרות לדחות את המשחק, אך החליטו לקיימו תחת תנאי אבטחה כבדים.

אחרי פגישה שנערכה בין ראשי המשטרה לבכירים בממשלה הספרדית הוחלט להקים שלוש טבעות אבטחה שיסננו את באי האצטדיון כשעתיים לפני פתיחת המשחק. בנוסף, בכל דלתות הכניסה המתכתיות לאצטדיון יותקנו גלאי מתכות וכמובן תבוצע בדיקה גופנית קפדנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully