וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה ראוזי לא לבד: 25 סנסציות בלתי נשכחות בספורט

18.11.2015 / 13:00

ארד: כשקמרון הדהימה את ארגנטינה, כשטייסון נפל בטוקיו, כשקרית גת השתיקה את קרית אליעזר, כשארויו פירק את ארצות הברית, כשנדאל הפסיד על חימר. 25 הפתעות ענק: "הפודיום", חלק א'

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: רונדה ראוזי בדרך להפתעה של חייה

הולי הולם פירקה את יקירת הפודיום, רונדה ראוזי, בסוף השבוע באוסטרליה. זו היתה סנסציה אמיתית, לאור העובדה שבשלב מסוים יחסי ההימורים האמירו עד כדי 22 ל-1, לטובת ראוזי. פרשני וחובבי ה-UFC בכלל לא דנו בשאלה מי תנצח, אלא בשאלה האם הולם תצליח לשרוד יותר מדקה. הולם שרדה - לא רק יותר מדקה אלא יותר מסיבוב - וחיסלה את האלופה עם רגל שמאל. הסופרלטיבים החלו להישפך - "הסנסציה הכי גדולה ב-UFC", "הסנסציה הכי גדולה בספורט הנשים", "הסנסציה הכי גדולה בספורט".

"הפודיום". היום מדליית ארד, המשך יבוא.

לעמוד הפייסבוק של יוסיפון

הפודיום, כל הטורים

מדליית ארד: ראוזי? 25 סנסציות ענק בספורט

הלוחמות הולי הולם, רונדה ראוזי. טוויטר, אתר רשמי
הלוחמות הולי הולם, רונדה ראוזי/אתר רשמי, טוויטר

אז הנה, סתם כי נעים להיזכר (ופחות נעים להיזכר בראוזי השבורה והמדממת) – 25 סנסציות גדולות בספורט. מוזמנים להוסיף את שלכם. הכלל: רק משחקים בודדים. לא, יוון ב-2004 לא נחשב.

1. קמרון - ארגנטינה 0:1; לא אוכלי קופים, שחקני כדורגל

מפעל: מונדיאל

מועד: 1990

מעמד: משחק הפתיחה

איטליה 90. ארגנטינה, האלופה המכהנת, מול קמרון - סיכויי הנפה של 500 ל-1. הקמרונים הרביצו, והרבה. 12 פאולים נרשמו רק על דייגו מראדונה, האפריקאים סיימו את המשחק בתשעה שחקנים - אבל עם ניצחון 0:1, סנסציה מארץ הסנסציות, ואולי הגדולה בתולדות גביע העולם. "נמאס לנו שהכתבים האירופים שאלו אותנו אם אנחנו אוכלים קופים ומחזיקים במכשפה. אנחנו שחקני כדורגל אמיתיים והוכחנו את זה הלילה", אמר הכובש, פרנסואה אומם בייק.

2. באסטר דגלאס - מייק טייסון; "זה בשביל אימא"

מפעל: אגרוף, משקל כבד

מועד: 1990

מעמד: קרב על אליפות העולם

מרוב שזה היה צפוי, רוב בתי הקזינו בלאס וגאס לא סידרו בכלל יחס הימורים לקרב הזה. מי שכן, קבע אותו על 42 ל-1. מייק טייסון, האלוף הבלתי מעורער והבלתי מנוצח (0-37) מול באסטר דגלאס, שכבר רשם ארבעה הפסדים והוגדר כיריב שבדרך. איירון מייק היה אוכל את היריבים שלו לארוחת בוקר, ולרוב בתוך סיבוב אחד. דגלאס סבל מצרות רבות, ביניהן מות אמו, מחלת אם ילדו ואפילו הוא חלה יום לפני הקרב. אבל את טייסון האדיר הוא פירק בנוקאאוט בסיבוב העשירי. "זה בשביל אימא", אמר.

שחקן נבחרת ארצות הברית ג'ו  גייטג'נס. AP
שחקן נבחרת ארצות הברית ג'ו גייטג'נס/AP

3. ארצות הברית - אנגליה 0:1; "קיוויתי להחזיק אותם מתחת ל-4 או 5 שערים"

מפעל: מונדיאל

מועד: 1950

מעמד: שלב הבתים

מולדת הכדורגל נגד החובבנים מאמריקה - שוטפי כלים, מורים, נהגים וכמה לא-אמריקאים. עוד מקרה של 500 ל-1 - אלו היו יחסי הזכייה של ארצות הברית להניף גביע בברזיל. בטח שהיאנקים הגיעו לבלו הוריזונטה עם רצף הפסדים של שבעה, בהפרש שערים מצטבר של 45:2. האנגלים? 3 ל-1 להנפה, ו-23 ניצחונות מ-30 המשחקים האחרונים. אבל ג'ו גייטג'נס, בחור מהאיטי, עשה 0:1 וזכה לתהילת עולם. "השחקן הכי טוב בהאיטי, בארצות הברית ובעולם כולו", אמר השלט שחיכה לו בשדה התעופה (עד שזה קרה). "קיוויתי שאוכל להחזיק אותם מתחת לארבעה או לחמישה שערים", הצהיר השוער האמריקאי פרנק בורגי ל"ניו יורק טיימס". הצהרות לחוד, ואפס לחוד.

4. ניו יורק ג'טס - בולטימור קולטס 7:16; ההבטחה והאצבע של ג'ו ניימת'

מפעל: NFL

מועד: 1969

מעמד: סופרבול 3

הג'טס היו אנדרדוג של 18 נקודות. זה לא מנע מהקוורטרבק האגדי ג'ו ניימת' להבטיח זכייה ירוקה בסופרבול. הבטיח, וקיים. הג'טס ניצחו 7:16, ותנועות היד הקצובות של ניימת' זכורות עד היום.

5. הפועל רמת גן - מכבי תל אביב 1:2; שרון אביטן שווה פי 13 בווינר

מפעל: גביע המדינה

מועד: 2003

מעמד: חצי הגמר

שלושה שבועות לפני סיום העונה בליגת העל, ומכבי תל אביב במקום הראשון (זה נגמר באליפות, כן). הפועל רמת גן במקום לא סימפתי בליגה השנייה, ולמזלה הצהובים תדלקו ריב מתוקשר בין המאמן קלינגר לכוכב נמני. היחס בווינר עמד על פי 13 לניצחון רמת-גני, ושי חדד קירב את האורדונים לכסות את היחס. נמני עשה פוס-משחק בבלגן עם קלינגר ועלה במחצית וגם השווה מפנדל, אבל בדקה ה-89 שרון אביטן הצעיד את רמת גן לגמר (זה נגמר בגביע, כן).

6. ארצות הברית - ברית המועצות 3:4; "אתם מאמינים בנסים?"

מפעל: אולימפיאדת החורף

מועד: 1980

מעמד: סיבוב הגמר

"נס על הקרח", האמריקאים קוראים לזה עד היום. הסובייטים החזיקו בארבע מדליות זהב רצופות בענף, והיאנקים שלחו אל הקרח שחקני מכללות וכמה חובבנים. באמצע המלחמה הקרה, האמריקאים עשו 3:4, האולם בלייק פלאסיד, ניו יורק, כמעט נמס מהתרגשות ואל מייקלס - מגדולי השדרים בהיסטוריה - צווח בסיום "Do you believe in miracles?". החל מאותו ערב, הם האמינו, ועם ניצחון על פינלנד במשחק האחרון, הם גם זכו במדליית הזהב.

7. קסיוס קליי - סאני ליסטון; "הדהמתי את העולם!"

מפעל: אגרוף, משקל כבד

מועד: 1964

מעמד: קרב על אליפות העולם

ליסטון המפלצת החזיק בחגורה ובמאזן של 1-35. הוא קטל יריב אחר יריב, 15 מ-17 האחרונים בנוקאאוטים מפחידים. מולו עמד הבחור הצעיר (22) מלואיוויל. הסוכנויות דיברו על יחס של 7 ל-1, אבל קליי עמד בהכול. שרד את הסיבובים המוקדמים בניגוד לציפיות, התמודד עם סיבוב בו טען שליסטון עיוור אותו עם חומר שהופרש על הכפפות, ושיגר מכה אחר מכה. בין הסיבוב השישי לשביעי, המפלצת נותרה בכיסאה. "הדהמתי את העולם!", צווח קליי, לימים מוחמד עלי.

רפאל נדאל ב-2009. AP
רפאל נדאל ב-2009/AP

8. רובין סודרלינג - רפאל נדאל 6:2, 6:7, 4:6, 6:7; החור ברצף של השור

מפעל: אליפות צרפת הפתוחה בטניס

מועד: 2009

מעמד: סיבוב 4

בין 2005 ל-2014, רפאל נדאל זכה בכל טורנירי רולאן גארוס. פרט לאחד: 2009. נדאל לא הפסיד על החימר של פריז מאז נכנס לראשונה לטורניר, והגיע עם רצף של 31 ניצחונות במסגרתו לסיבוב הרביעי. שם הוא פגש את רובין סודרלינג השבדי. לא אחד שהגיע למעמד לפני כן. לא אחד שניצח את נדאל לפני כן. התוצאה? 6:2, 6:7, 4:6, 6:7 סודרלינג, וקטיעת הרצף הטוב בתולדות הטורניר. "זה לא יקרה יותר", אמר, "לא בעוד 100 שנים".

דייויד טיירי סופרבול 42. AP
דייויד טיירי סופרבול 42/AP

9. ניו יורק ג'איינטס - ניו אינגלנד פטריוטס 14:17; תפיסת הקסדה

מפעל: NFL

מועד: 2007

מעמד: סופרבול 42

הפאטס נתנו את העונה הסדירה המרשימה בתולדות הליגה, ניפצו שיאים וקיוו לנפץ גם את השיא של מיאמי מ-1972 - עונה מושלמת. אחרי 18 ניצחונות ואפס הפסדים, רק ניצחון על הג'איינטס הבינוניים והמפתיעים היה חסר להם. שתי דקות וחצי לסיום הפאטס עלו ל-10:14. גמור? זה נגמר בערבובייה משוגעת של הקוורטרבק איליי מאנינג, תפיסת קסדה (בדיוק זה) של דייויד טיירי וטאצ'דאון ששווה אליפות מצד פלקסיקו בורס, 35 שניות לסיום. טיירי בן ה-27 הקדיש את התפיסה, שהיתה האחרונה שלו ב-NFL, לאימו שמתה מסרטן באותה השנה; בורס ירה ברגל של עצמו, בטעות, במועדון לילה. הסנסציה שלהם היתה גדולה אפילו עליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. מכבי חיפה - קרית גת 4:0; כשהאלופה חטפה מגורדנה, עטיה וחזות

מפעל: ליגת העל בכדורגל

מועד: 2002

מעמד: מחזור 23

האלופה המכהנת, וזו שבדרך, נגד היורדת לעתיד בעונתה היחידה בליגה הבכירה. אוואט, קייסי, ז'אנו, אוסטרובסקי, בנאדו, רוסו, באדיר, פראליה, ז'אוטאוטס, קטן ויעקובו - נגד יניב מזרחי, אלון כהן, ניר חזות, משה בן סעדון, דן גמאן, גוצ'ה קוקושוילי, אפרים אינברום, עופר אלקובי, מיקי עטיה, סטניסלב דוברובין ויוסי גורדנה. קרית אליעזר, כן? גורדנה (10), עטיה (22) וחזות (32, 76) היממו את החיפאים עם רביעייה מהדהדת.

11. סנגל - צרפת 0:1; "כל אפריקה תחגוג"

מפעל: מונדיאל

מועד: 2002

מעמד: משחק הפתיחה

הטריקולור הגיעו לאחר זכייה במונדיאל 98' וביורו 2000. לסנגל זה היה המשחק הראשון במונדיאל, אי פעם. אבל הצרפתים הגיעו מלאים בעצמם וחסרים את זינדין זידאן הפצוע, והסנגלים היממו גם היממו. בדקה ה-29 אל חאדג'י דיוף מסר כדור נהדר לבובה דיופ, ו-0:1 שכולו שוק. "כל אפריקה תחגוג את הניצחון הזה", אמר אל חאדג'י דיוף בסיום.

12. ג'יימס בראדוק - מקס בר; "סינדרלה מן"

מפעל: אגרוף, משקל כבד

מועד: 1934

מעמד: קרב על אליפות העולם

סינדרלה מן כבר ראיתם, נכון? אם לא, עצרו הכול - צפו, וחזרו הנה. זהו הסיפור של ג'ימי בראדוק, אנדרדוג בחיים ובזירה. ב-1934, אחרי סדרת ניצחונות מפתיעים וזלזול מצד המנהלים של האלוף מקס בר, בראדוק קיבל קרב אליפות. בר היהודי - שעל מכנסו היה מגן דוד - היה מאיים, בלי קשר ואולי עם קשר לכך שהרג יריב בזירה בעבר - פרנקי קמבל. ג'ימי החזיק בסיכוי של 10 ל-1, אבל הדהים את האלוף. ואם עשו על זה סרט, אתם יכולים לדמיין את גודל הסנסציה.

טון קאנן מאמן מכבי תל אביב. עמי שומן
טון קאנן מאמן מכבי תל אביב/עמי שומן

13. מכבי תל אביב - הפועל עכו 4:0; היום הגרוע בקריירה של קאנן

מפעל: גביע המדינה בכדורגל

מועד: 2006

מעמד: שמינית הגמר

מכבי תל אביב, בעונת הגלקטיקוס אך ללא הגלקטיקוס בהרכב, נגד הקבוצה החביבה מהלאומית. ומה אתם יודעים? פטי נימבה, אלכס לויט, אלון זיו וברנרד האגן ריססו את שערו של לירן שטראובר. 0:4. 0:4! "זה היום הגרוע ביותר בקריירה שלי", קבל מאמן מכבי, טון קאנן; "אני מקווה שהמשחק הזה יכניס אותנו לליגה ויעזור לנו מול הפועל ירושלים", סיכם המאמן המנצח, ירון הוכנבוים.

נבחרת יפן כובשת טריי מנצח מול דרום אפריקה. GettyImages
נבחרת יפן כובשת טריי מנצח מול דרום אפריקה/GettyImages

14. יפן - דרום אפריקה 32:34; דוד נגד גולית והוא בכלל יפני

מפעל: גביע העולם בראגבי

מועד: 2015

מעמד: שלב הבתים

"המילה 'משוגע' לא קרובה אפילו לתאר זה", כתב רוברט קיטסון באובזרבר, בשבת, 19 בספטמבר, 2015. דרום אפריקה הגיעה למשחק בברייטון עם שתי זכיות בחגורה. היפנים ניצחו רק במשחק אחד לפני כן, וזה היה ב-1991. אבל גם יתרון 29:32 לא הספיק לדרום אפריקאים מול הנחישות היפנית, וטריי של קרנה הסקת' עשה את העבודה בדקה ה-84. ואז, המילה משוגע אכן לא היתה קרובה אפילו לתאר את זה. והמאמן אדי ג'ונס סיכם: "אם אתה ילד יפני, ראית את המשחק הזה ותרצה לשחק ראגבי בגביע העולם הבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

16. הפועל גבת/יגור – מכבי תל אביב 66:69

מפעל: גביע המדינה בכדורסל

מועד: 1975/76

מעמד: שמינית הגמר

"הדברים הכי פנטסטיים יכולים לקרות בספורט", אמר נציג גבת איתמר מרזל, כשהוא מתכוון למה שקרה בין קבוצתו לבין האימפריה בצהוב. אותה אימפריה חסרה את מיקי ברקוביץ' שיצא לקולג', בזמן שהצנועה מהצפון חסרה את כוכב העמק בועז ינאי שהיה באבל. אור גורן הפגיז 25 נקודות, ומרזל חתם את הסנסציה מהקו - 66:69. "התוצאה הסופית היא אחת לדור, כמעט", ניבא מרזל.

דיקמבה מוטומבו במדי דנבר נאגטס ב-1994. AP
דיקמבה מוטומבו במדי דנבר נאגטס ב-1994/AP

17. סיאטל - דנבר 98:94; כשדיקמבה מוטומבו התפרק מאושר

מפעל: NBA

מועד: 1994

מעמד: משחק 5 בסיבוב הראשון

זו היתה הפעם הראשונה בה מדורגת 8 מדיחה את המדורגת ראשונה. דנבר הגיעו לסדרה עם מאזן בינוני מינוס של 40:42, מול ה-19:63 המוחץ של הסופרסוניקס. קמפ, פייטון, שרמפף והחבר'ה מול דיקמבה מוטומבו ושלל צעירים. הסוניקס הוליכו 0:2 בסדרה, דנבר הדהימה עם 2:2, אבל אז הגיע משחק 5 בסיאטל. וגם הארכה לא עזרה לסוניקס למנוע את הסנסציה העצומה. 20 שנה עברו, והאימג' של דיקמבה מוטומבו (31 חסימות בסדרה!) שוכב על הפרקט, בוכה מאושר, לא יכול לצאת לקולורדו מהראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

18. גליל עליון - מכבי תל אביב 80:88; פתיחת עונת הדובדבנים

מפעל: הליגה הבכירה בכדורסל

מועד: 1993

מעמד: משחק 5 בסדרת חצי הגמר

דייויד אנקראם והמגבת התייחדו זמן רב כשאוהדי הגליל מילאו את הפרקט בכפר בלום. זה היה הפסד שקטע 23 שנות אליפות צהובה, ועד לא מזמן היה המפלה היחידה של מכבי בסדרה בישראל. זו היתה גם אליפות ישראל ראשונה של פנחס גרשון, והדובדבנים רק התנפחו מאז.

19. מערב גרמניה - הונגריה 2:3; נס ברן

מפעל: מונדיאל

מועד: 1954

מעמד: גמר

אמנם הגמר בשווייץ לא נראה כמקום שאפשר להפתיע, אבל זו היתה הונגריה הטובה בכל הזמנים מול מערב גרמניה מלאה בחובבים, מערב גרמניה שעוד ניסתה להתאושש מהריסות מלחמת העולם השנייה. ההונגרים קרעו את אותה נבחרת 3:8 בשלב המוקדם, אבל בגמר העסק הלך הפוך וזכה לכינוי נס ברן. "זה היה סוג של שחרור הגרמנים מהעול שרבץ על כתפיהם לאחר מלחמת העולם השנייה", כתב ההיסטוריון הגרמני יואכים פסט. "4 ביולי, 1954, הוא תקומת גרמניה".

20. אולימפיאקוס - צסק"א 61:62; המלך ספאנוליס

מפעל: יורוליג

מועד: 2012

מעמד: גמר

נכון, היה אפשר לבחור מעידות של ברצלונה מול נאנטר או ריאל מדריד מול שרלרואה או מכבי תל אביב מול לובלאינה/צדוויטה, אבל זו היתה בומבה כפולה. גם האנדרדוג ניצח בגמר, וגם לאחר פיגור 19. צסק"א החזיקה בארסנל עשיר (בין היתר: קירילנקו, תאודוסיץ', קרסטיץ') מול הקבוצה מפיראוס - שלכאורה התפרקה מנכסיה ונותרה עם ספאנוליס ושות'. אבל גם אחרי פיגור דו ספרתי ברבע השלישי, היוונים חזרו כדי להדהים את אירופה. ספאנוליס קיזז, שישקאוסקס החמיץ שתי זריקות מהקו תשע שניות לסיום, והמלך היווני חדר לסל כדי למצוא את פרינטזיס, פחות משניה לסוף. הבלטה לא היתה משהו-משהו, אבל הסל כן.

רוברטה וינצ'י טניסאית איטלקייה. GettyImages
רוברטה וינצ'י טניסאית איטלקייה/GettyImages

21. רוברטה וינצ'י – סרינה וויליאמס 6:2, 4:6, 4:6 ; מ-1,500 דולר ל-62 דולר

מפעל: אליפות ארצות הברית הפתוחה

מועד: 2015

מעמד: חצי גמר

30 ל-1 – זה היחס שנסחר ביום חצי גמר אליפות ארצות הברית. למה? כי סרינה, המדורגת ראשונה, זכתה ב-60 (60!) תארים יותר מהקולגה. וויליאמס ניצחה 37 משחקים רצופים נגד יריבות שדורגו מתחת ל-40; וינצ'י דורגה 43. לווינצ'י אפילו לא נקבע יחס זכייה לפני הטורניר, מה שמראה על נחיתותה. אבל באותו יום של 11 בספטמבר הכול הלך הפוך, והאיטלקייה הכניסה את הטורניר להלם. כמה הלם? מחיר כרטיס לגמר עמד על 1,500 דולר לפני הגונג, ורק 62 לאחריו. כמה הלם? ככה:

22. אלקורקון – ריאל מדריד 0:4; הגלקטיקוס מהליגה השלישית

מפעל: גביע המלך

מועד: 2009

מעמד: סיבוב 4, משחק 1

בגביע יש הרבה הפתעות, וריאל מדריד של אז היתה בעיצומה של תקופה רעה, אבל עדיין – להפסיד לקבוצה מליגה שלישית, עם ההרכב החזק, ועוד 0:4?! ראול, בנזמה, ואן דר וארט, גוטי וואן ניסטלרוי הצליחו גם הצליחו.

23. צרפת – ישראל 3:2; "בפארק דה פראנס, רובן עטר"

מפעל: מוקדמות מונדיאל

מועד: 1993

מעמד: משחק 9 בשלב הבתים

כי נאמר כבר הכול.

24. אמיל זאטופק זוכה במרתון

מפעל: אולימפיאדת הלסינקי


מועד: 1952

הקטר הצ'כי היה ידוע ביכולותיו ב-5,000 ו-10,000 מטר. באולימפיאדת הלסינקי, אחרי שזכה בזהב בשני המקצים, הוא החליט, ברגע האחרון, לרוץ גם את המרתון. הוא מעולם לא רץ את המרחק הזה, מעולם לא רץ מרוץ רשמי מעבר ל-10,000. במהלך המרוץ הוא נדבק לשיאן הבריטי ג'ים פיטרס. לאחר כמה קילומטרים הוא שאל את פיטרס 'איך הקצב?'. פיטרס הקניט: 'איטי מדי'. אז זאטופק פתח מבערים בדרך לשיא אולימפי במרתון, שתי דקות וחצי לפני זה שסיים שני. לא, זה לא היה פיטרס – הוא לא סיים את המרוץ.

25. NC סטייט - יוסטון 52:54; כשג'ימי V הדהים את קלייד והאקים

מפעל: כדורסל מכללות

מועד: 1983

מעמד: גמר

ליוסטון היה את האקים אולג'ואן הענק וקלייד דרקסלר הנהדר. הם היו פייבוריטים עצומים, הגיעו עם 26 ניצחונות רצופים, אבל דאנק-באזר של לורנזו צ'ארלס - אחרי אירבול של דרק וויטנברג - הכניס את המאמן האגדי ג'ים ולוואנו לסחרור ואת המכללה מצפון קרוליינה לספרי ההיסטוריה.

בונוס1: פורטו ריקו - ארצות הברית 73:92; "אנחנו אי קטן עם לב גדול"

מפעל: אולימפיאדה

מועד: 2004

מעמד: הבית המוקדם

כל הפסד של נבחרת ארצות הברית בכדורסל, בטח מאז שהמקצוענים נכנסו לעניינים, הוא סיבה למסיבה. ולא שהיו הרבה כאלה. אבל ההפסד האולימפי הכי מפתיע - בטח לאור זהות היריבה - הגיע מול פורטו ריקו. זה גם היה ההפסד הכי גדול - 19 נקודות הפרש. הסגל האמריקאי הכיל את אייברסון, מרבורי, לברון, וייד, כרמלו, סטודמאייר ודאנקן, ועדיין, האי הקטן עם הלב הגדול - כפי שאמר הגארד הפורטו-ריקני אליאס איוסו - הלם בקבוצת הפסים והכוכבים. קרלוס ארויו הוביל את נבחרתו עם 24 נקודות. ארצות הברית הפסידה גם לליטא וארגנטינה (בחצי הגמר) באותו טורניר, ופספסה זהב אולימפי בודד מאז ברצלונה. גם ההפסד של האמריקאים ליוון, שנתיים לאחר מכן באליפות העולם, נכנס לפנתיאון הלא מכובד של מלכת הכדורסל.

ברוק לסנר נגד אנדרטייקר, WWE. GettyImages
ברוק לסנר נגד אנדרטייקר, WWE/GettyImages

בונוס2: ברוק לסנר קוטע את הרצף של אנדרטייקר

מפעל: WWE

מועד: 2014

מעמד: רסלמניה 30

יש שיטענו שזה לא אמיתי (מממ....), ויש שיטענו, ובצדק, שבחור כמו לסנר צריך לפרק את האנדרטייקר המזדקן בכל קרב וקרב. אבל ברסלמניה אנדרטייקר החזיק את הרצף הכי מרשים בתולדות ההיאבקות הבידורית. 0-21. 21 קרבות, 21 שנים, 21 ניצחונות. אבל אחרי שלושה F5 רצופים, גם הקברן נקבר מתחת לרצף של עצמו. 1-21, 70 אלף המומים בניו אורלינס, מיליונים המומים ברחבי העולם. וההלם כן היה אמיתי.

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully