וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת שוערים במכבי נתניה: ברק לוי ושניר דורי בספק לשבת

18.11.2015 / 19:01

שני השוערים הבכירים של הצהובים סובלים מפציעות בקרסול. בקבוצה מקווים שהשוער הראשון יהיה כשיר למשחק מול הפועל רעננה במחזור הקרוב, אבל השוער השלישי דין גל הועמד בכוננות לפתוח

one

בווידאו: תקציר ההפסד של נתניה מול הפועל באר שבע

מצוקת שוערים במכבי נתניה. ברק לוי ושניר דורי נעדרו היום (רביעי) מאימון הקבוצה והם בספק למשחק בשבת מול הפועל רעננה. באופן מקרי, סובלים השניים מפציעות זהות כשלשניהם יש פגיעה בקרסול. הסיכוי של לוי להחלים עד שבת גבוה יותר מאחר שהפציעה שלו היא כבר מיום שישי שעבר והוא בתהליכי החלמה. במכבי נתניה מקווים לראות את השוער הראשון מחר על כר הדשא, אבל עדיין לא ברור אם הוא יוכל לעמוד בזה. בכל מקרה, הועמד השוער דין גל בכוננות למקרה שהשניים לא יחלימו.

בלי קשר לכך, שחקני מכבי נתניה צפויים לעלות בשבת למשחק מול הפועל רעננה עם סרטים בצבעי הטריקולור של צרפת על בגדי הקבוצה. העיר נתניה ידועה בקשר העמוק שלה לצרפת. אלפים מתושבי העיר התגוררו בעבר בצרפת ולאחר סדרת הפיגועים האכזרית בפריז ביום שישי שעבר, הוחלט בעירייה וגם במועדון שצריך לכבד את זכר הנרצחים על ידי סרטים בצבעים כחול לבן ואדום שיהיו על בגדי השחקנים. יש לציין שגם האיצטדיון בנתניה מואר כבר כמה ימים בצבעים המסורתיים של צרפת.

מעבר לעניין ההזדהות עם צרפת, יהיו עוד כמה פעולות יזומות לפני המשחק. אוהדי הקבוצה התארגנו וקיבלו כתרומה אלף פאות מתולתלות בסגנון שיערות ראשו של ראובן עטר שיערוך הופעת בכורה מחודשת באיצטדיון החדש בנתניה. כל הפיאות יימכרו לטובת האוהדים בסכום סמלי כאשר כל הכסף שייאסף יועבר לטובת נער אוהד הקבוצה החולה במחלת הסרטן. בהנהלת הקבוצה גם החליטו שילדים מתחת לגיל 10 אשר יבואו בחולצות צהובות ייכנסו חינם.

במישור המקצועי, שוער הקבוצה ברק לוי הסובל ממתיחה בקרסול ינסה היום להגביר קצב באימון. השוער לא מתאמן מאז יום שישי בצורה מלאה.

עדכון ראשון: 11:10

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר. יוסי ציפקיס
יזכה לקבלת פנים מרגשת מאוהדי נתניה. ראובן עטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully