וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט רוצה להגיע ל-0:15, קרי: "יש לנו סטנדרטים גבוהים"

הווריורס, שהפכו לקבוצה השביעית בהיסטוריה שפתחה את העונה עם 0:12, רוצה לשבור את השיא. קרי, שנכנס לרשימה שכוללת את צ'מברליין ומאלין: "טוב ללמוד דרך ניצחונות". וגם: המספרים מאחורי הפציעה של דייויס

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: בלאט מדבר אחרי ההפסד לדטרויט

המספרים של הלילה

* סטפן קרי עלה למקום ה-37 בטבלת השלשות של כל הזמנים. לסטף (בן 27) יש 1,253 שלשות, בדיוק כמו לקליפורד רובינסון. בימים הקרובים הוא יעבור את ורנון מקסוול שבמקום ה-36. במקום ה-35 נמצא, אגב, לברון ג'יימס עם 1,271.

* סטפן קרי קלע העונה כבר 404 נקודות. זה המספר הרב ביותר אחרי 12 משחקים מאז קובי בראיינט ב-2005/2006.

* קרי גם הצטרף לרשימה מכובדת של ווילט צ'מברליין, ריק בארי וכריס מאלין, שהם היחידים בהיסטוריה של הדיוויזיה המערבית שקלעו 20 נקודות או יותר ב-12 המשחקים הראשונים של העונה.

* גולדן סטייט היא הקבוצה השביעית בהיסטוריה שמתחילה את הליגה עם 0:12.

* גולדן סטייט במאזן של 0:69 בשנתיים האחרונות במשחקים בהם הובילה ב-15 הפרש או יותר.

* חסן ווייטסייד השיג את הטריפל דאבל השני בקריירה שלו.

* אנדרה דראמונד השיג דאבל דאבל 11 ברציפות העונה.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט מול קייל לאורי שחקן טורונטו. AP
ברשימה עם צ'מברליין, בראיינט ומאלין . קרי/AP

גולדן סטייט השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) את הניצחון ה-12 שלה העונה. הווריורס כבר סימנו את המטרה הבאה שלהם כשהם רוצים לקבוע את השיא של פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה. גולדן סטייט עם היא השביעית בהיסטוריה שמגיעה ל-0:12. שיקגו של 96/97 וסיאטל של 82/83 הפסידו במשחק ה-13. דאלאס של 02/03 ובוסטון של 57/58 התחילו עם 0:14. יוסטון של 93/94 ו-וושינגטון קאפיטלס של 48/49 מחזיקות את השיא עם 0:15. בשלושת המשחקים הקרובים שלה תפגוש גולדן סטייט את הקליפרס, שיקגו ודנבר, סרייה לא פשוטה. אם השיא יישבר, זה יקרה מול הלייקרס ב-24 בנובמבר.

קרי אמר לאחר המשחק: "יש לנו סטנדרטים גבוהים מאוד, לא שמרנו טוב ברבע השלישי והיינו מרושלים בהתקפה. אלה דברים שנצטרך לשפר, טוב שאנחנו לומדים תוך כדי ניצחונות".

אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
עוד פציעה לאוסף. דייויס/AP

בנושא קצת פחות שמח, אנתוני דייויס שוב ירד מהמגרש עם פציעה בהפסד של הפליקנס לדנבר, שהיה העשירי של ניו אורלינס העונה. החדשות הטובות הן שלא מדובר באותה פציעה במותן שהשביתה את דייויס בתחילת העונה, אך גם המאמן אלווין ג'נטרי, לא יודע עדיין מה היא חומרת הפציעה.

דייויס, שהספיק להחמיץ שלוש זריקות ב-6 הדקות שהיה על המגרש, היה פצוע 16 פעמים בקריירת ה-NBA הקצרה שלו (3 שנים) וספג אותן ב-12 מקומות שונים בגוף. הפורוורד יעבור בדיקות בשעות הקרובות ולאחר מכן תשחרר הקבוצה את אופי הפציעה ואת תאריך החזרה המשוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully